Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Regionální manažer pro kontaktní centra s AJ (od 65.000,- Kč)
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Pardubický kraj, Česko
Pardubický kraj, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• celkové řízení a kontrola provozu Kontaktních center v ČR (Pardubice, HK a Hodonín)
• spolupracovat s kolegy a nadřízenými na rozvoji Kontaktního centra a na splnění cílů Kontaktního centra
• řídit a rozvíjet Kontaktní centrum za účelem plnění stanovených KPI
• řídit a rozvíjet celkovou strategií společnosti, plnění obchodního plánu a dlouhodobého udržitelné trendu kvality obsluhy
• vedení a motivování podřízených, vč. efektivního využívání lidských zdrojů
• jednání se zákazníky, řešení jejich požadavků a maximalizace spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami, vč. budování a udržování vztahů se zákazníky
• reporting dle požadavku společnosti
• navrhovat nová řešení v návaznosti na efektivitu, produktivitu, finance a rozvoj společnosti
• spolupracovat s kolegy a nadřízenými na rozvoji Kontaktního centra a na splnění cílů Kontaktního centra
• řídit a rozvíjet Kontaktní centrum za účelem plnění stanovených KPI
• řídit a rozvíjet celkovou strategií společnosti, plnění obchodního plánu a dlouhodobého udržitelné trendu kvality obsluhy
• vedení a motivování podřízených, vč. efektivního využívání lidských zdrojů
• jednání se zákazníky, řešení jejich požadavků a maximalizace spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami, vč. budování a udržování vztahů se zákazníky
• reporting dle požadavku společnosti
• navrhovat nová řešení v návaznosti na efektivitu, produktivitu, finance a rozvoj společnosti
Zaměstnanecké výhody, benefity
• velmi dobré mzdové ohodnocení
• služební automobil i k soukromému využití
• 25 dní dovolené
• práci v sehraném kolektivu mezinárodní společnosti s vedoucím postavením na trhu
• možnost profesního a osobního růstu i na nadnárodní úrovni
• jazykové kurzy
• další benefity: stravenky, Benefit Karta, teambuildingy, školení na rozvoj osobnosti, zvýhodněné tarify pro volání a další..
• možnost nástupu IHNED
• místo výkonu práce: okr. Pardubice
• služební automobil i k soukromému využití
• 25 dní dovolené
• práci v sehraném kolektivu mezinárodní společnosti s vedoucím postavením na trhu
• možnost profesního a osobního růstu i na nadnárodní úrovni
• jazykové kurzy
• další benefity: stravenky, Benefit Karta, teambuildingy, školení na rozvoj osobnosti, zvýhodněné tarify pro volání a další..
• možnost nástupu IHNED
• místo výkonu práce: okr. Pardubice
Informace o náboru
Zaujala Vás tato pracovní pozice? Zašlete nám svůj životopis V ČESKÉ VERZI na e-mail: [email protected], nebo nás kontaktujte telefonicky na tel. číslo: +420 607 007 024.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Mezinárodní společnost orientovaná na poskytování služeb zákazníkům - call centrum.
Mezinárodní společnost orientovaná na poskytování služeb zákazníkům - call centrum.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
A
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• min. SŠ vzdělání (ideálně ekonomické)
• vyzrálou osobnost s předchozí min. 3letou zkušeností s řízením a vedením Kontaktního centra podmínkou!!!
• znalost procesů v Kontaktním centru/Call centru/SSC
• AJ na komunikativní úrovni (každodenní využití)
• silnou orientaci na klienta a jeho potřeby
• mimořádné interpersonální, komunikační a prezentační dovednosti
• lidský přístup se zájmem o rozvoj podřízených a jejich aktivní motivaci
• ambice a odhodlání uspět a ochotu udělat něco navíc, vytrvalost
• osobní příklad, přirozenou autoritu a charisma
• vyzrálou osobnost s předchozí min. 3letou zkušeností s řízením a vedením Kontaktního centra podmínkou!!!
• znalost procesů v Kontaktním centru/Call centru/SSC
• AJ na komunikativní úrovni (každodenní využití)
• silnou orientaci na klienta a jeho potřeby
• mimořádné interpersonální, komunikační a prezentační dovednosti
• lidský přístup se zájmem o rozvoj podřízených a jejich aktivní motivaci
• ambice a odhodlání uspět a ochotu udělat něco navíc, vytrvalost
• osobní příklad, přirozenou autoritu a charisma
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3568161
Datum zveřejnění: 2.1.2019
2019-01-02
lokalita: Pardubický kraj Pozice: Provozní manažer, Regionální / Oblastní manažer, Supervizor call centra, Vedoucí oddělení, Vedoucí provozu Společnost: ADECCO spol.s r.o.