Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Provozní asistent/ka
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Rokycany, Česko
Rokycany, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Zodpovědnost za zpracování obchodních procesů
- Asistence vedoucím provozu
- Komunikace se zákazníky a zaměstnanci
- Vedení evidence pracovní doby a zpracování faktur
- Vytváření hlášení a rozborů pro účetní a personální oddělení
- Zpracování samostatných úkolů a projektů
- Asistence vedoucím provozu
- Komunikace se zákazníky a zaměstnanci
- Vedení evidence pracovní doby a zpracování faktur
- Vytváření hlášení a rozborů pro účetní a personální oddělení
- Zpracování samostatných úkolů a projektů
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Práci ve stabilní prosperující společnosti
- Odpovídající finanční ohodnocení
- Odměny dle Vašeho výkonu
- Odpovídající finanční ohodnocení
- Odměny dle Vašeho výkonu
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Perspektivní rostoucí výrobní společnost se sídlem v Rokycanech.
Perspektivní rostoucí výrobní společnost se sídlem v Rokycanech.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ/VŠ ekonomického směru
- Pokročilá znalost AJ nebo NJ podmínkou
- Víceletá profesní zkušenost na podobné pozici ve výrobním závodě
- Zkušenosti v oblasti účetnictví a personální administrativy výhodou
- Znalost nástrojů MS Office, LOGA – Time výhodou
- Spolehlivost, flexibilita, týmová spolupráce
- Pokročilá znalost AJ nebo NJ podmínkou
- Víceletá profesní zkušenost na podobné pozici ve výrobním závodě
- Zkušenosti v oblasti účetnictví a personální administrativy výhodou
- Znalost nástrojů MS Office, LOGA – Time výhodou
- Spolehlivost, flexibilita, týmová spolupráce
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3596096
Datum zveřejnění: 8.2.2019
2019-02-08
lokalita: Okres Rokycany Pozice: Asistent Společnost: ADECCO spol.s r.o.