Manažer kvality (Ref. č.: MZKDK)

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Tachov, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Řízení procesu udržování a rozvoje systému kvality dle norem ISO/TS 16949 a požadavků zákazníků
- Plánování a zajištění provádění pravidelných auditů dle požadavků ISO/TS 16949 a požadavků zákazníků
- Tvorba interních směrnic pro činnost oddělení kvality a zajištění jejich dodržování
- Spolupráce se zákazníky a partnery z oddělení kvality v oblasti stanovení kvalitativních požadavků
- Odpovědnost plynoucí z pozice zmocněnce pro jakost
- Odpovědnosti plynoucí z pozice představitele zákazníka (zjišťování požadavků zákazníků a jejich aplikace ve společnosti)
- Řízení procesu systému kvality, provádění externích a interních auditů, řízení a koordinace činností oddělení kvality, zastavení vadných výrobků a strojů/zařízení nezajišťující výrobu kvalitních výrobků, zastupování společnosti při jednání se zákazníky v rámci svěřené oblasti

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Zajímavou a zodpovědnou práci v přátelském prostředí
- Atraktivní finanční podmínky
- Osobní a profesní růst, odborné vzdělávání
- 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvky na ŽP, měsíční bonusy a další zajímavé benefity

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků

Mezinárodní výrobní automotive společnost.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- SŠ/VŠ vzdělání technického směru
- Min. 3 let praxe na obdobné pozici (manažerské dovednosti) v oblasti automotive
- Výborná znalost norem ISO TS 16949
- Schopnost využívat nástroje kvality jako QC
- Znalost anglického jazyka (německý jazyk výhodou)
- Proaktivní přístup, vysoké pracovní nasazení a odolnost vůči stresu
- Výborné organizační, komunikační a vyjednávací schopnosti
- Spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost
- Pokročilá znalost práce na PC (ERP systémy, MS Excel, Word, Outlook)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců

Adresa společnosti

ADECCO spol.s r.o.
Otýlie Beníškové 1556/12
30100 Plzeň
http://www.adecco.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: Monika Zahradníková
Tel.: +420725817242
E-mail: poslat životopis
ID: 3596525   Datum zveřejnění: 8.2.2019