Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista na platby
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Jihomoravský kraj, Česko
Jihomoravský kraj, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
28-34.000 Kč
28-34.000 Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Ovládáš plynule angličtinu?
Baví tě finance a máš v této oblasti už nějaké zkušenosti?
Tak nepřestávej číst!
NÁPLŇ PRÁCE:
Vyhotovování příchozích plateb
Řešení nesrovnalostí v rámci plateb
Urgence neplatících zákazníků
Spolupráce s ostatními finančními odděleními
Zaučování nových členů týmu a jejich podpora
Reporting a forecasting
Administrativní činnosti
Baví tě finance a máš v této oblasti už nějaké zkušenosti?
Tak nepřestávej číst!
NÁPLŇ PRÁCE:
Vyhotovování příchozích plateb
Řešení nesrovnalostí v rámci plateb
Urgence neplatících zákazníků
Spolupráce s ostatními finančními odděleními
Zaučování nových členů týmu a jejich podpora
Reporting a forecasting
Administrativní činnosti
Zaměstnanecké výhody, benefity
NABÍZÍME:
Práci na hlavní pracovní poměr ve stabilní mezinárodní společnosti
Moderní pracovní prostředí
Flexibilní pracovní dobu
Týden dovolené navíc
Příspěvky na stravování
Multisport kartu
Příspěvky na životní a penzijní připojištění
Přátelský kolektiv a nejrůznější volnočasové aktivity
Možnost profesního i osobního růstu
Jazykové kurzy
Týmové akce
Místo výkonu práce: Brno
2x v týdnu ranní pracovní dobu, 3x v týdnu odpolední pracovní dobu s možností flexibility
Práci na hlavní pracovní poměr ve stabilní mezinárodní společnosti
Moderní pracovní prostředí
Flexibilní pracovní dobu
Týden dovolené navíc
Příspěvky na stravování
Multisport kartu
Příspěvky na životní a penzijní připojištění
Přátelský kolektiv a nejrůznější volnočasové aktivity
Možnost profesního i osobního růstu
Jazykové kurzy
Týmové akce
Místo výkonu práce: Brno
2x v týdnu ranní pracovní dobu, 3x v týdnu odpolední pracovní dobu s možností flexibility
Informace o náboru
Je takhle pracovní nabídka přesně pro Tebe? Skvělé, tak se budu těšit na Tvoje CV v ČEŠTINĚ i ANGLIČTINĚ na emailu alzbeta.cerna"zavináč"adecco.com!
Kdybych se ti do 3 týdnů od zaslání životopisu neozvala, znamená to, že byla dána přednost jiným kandidátům.
Děkuju za pochopení.
Alžběta
Zasláním Tvého CV souhlasíš se zpracováním osobních údajů.
Kdybych se ti do 3 týdnů od zaslání životopisu neozvala, znamená to, že byla dána přednost jiným kandidátům.
Děkuju za pochopení.
Alžběta
Zasláním Tvého CV souhlasíš se zpracováním osobních údajů.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Finanční oddělení
Finanční oddělení
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Vzdělání v oboru
Finance
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
POŽADUJEME
Zkušenosti na obdobné pozici (AR, AP) nebo jiné finanční pozici ideálně z mezinárodního prostředí
Pokročilou znalost anglického jazyka
Dobrou znalost MS Excel
Flexibilitu
Komunikativní dovednosti
Schopnost efektivně řešit problémy
Týmového ducha
Zkušenosti na obdobné pozici (AR, AP) nebo jiné finanční pozici ideálně z mezinárodního prostředí
Pokročilou znalost anglického jazyka
Dobrou znalost MS Excel
Flexibilitu
Komunikativní dovednosti
Schopnost efektivně řešit problémy
Týmového ducha
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3610506
Datum zveřejnění: 28.2.2019
2019-02-28
lokalita: Jihomoravský kraj Pozice: Administrativní pracovník, referent, Fakturant, Specialista back office, Specialista fakturace a plateb, Specialista pohledávek Společnost: ADECCO spol.s r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 28-34.000 Kč