Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Senior customer care specialist - až 60.000 Kč
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Bor u Tachova, Česko
Bor u Tachova, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Zodpovědnost za zákaznický servis ve výrobní společnosti
- Vedení tříčlenného týmu disponentů logistiky, rozvíjení potenciálu podřízených
- Kontakt se zákazníky, řešení jejich požadavků, hledání společných řešení
- Udržování a rozvoj zákaznických vztahů
- Řešení ad-hoc problémů
- Komunikace s dalšími odděleními společnosti
- Vedení tříčlenného týmu disponentů logistiky, rozvíjení potenciálu podřízených
- Kontakt se zákazníky, řešení jejich požadavků, hledání společných řešení
- Udržování a rozvoj zákaznických vztahů
- Řešení ad-hoc problémů
- Komunikace s dalšími odděleními společnosti
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Uplatnění na zajímavé a zodpovědné pozici ve výrobní automotive společnosti
- Velmi dobré finanční ohodnocení
- 13. plat (rozdělen na odměnu za docházku a za hospodářský výsledek)
- Příspěvek na penzijní připojištění (po 1 odpracovaném roce)
- Unišeky (1500 ročně)
- Odměny za odpracované roky, odměny k životnímu jubileu
- 5 týdnů dovolené
- Stravenky
- Velmi dobré finanční ohodnocení
- 13. plat (rozdělen na odměnu za docházku a za hospodářský výsledek)
- Příspěvek na penzijní připojištění (po 1 odpracovaném roce)
- Unišeky (1500 ročně)
- Odměny za odpracované roky, odměny k životnímu jubileu
- 5 týdnů dovolené
- Stravenky
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků
Nadnárodní výrobní automotive společnost se sídlem na Tachovsku.
Nadnárodní výrobní automotive společnost se sídlem na Tachovsku.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ/VŠ vzdělání
- Praxe v oblasti zákaznického servisu nebo dispozice podmínkou
- Pokročilá komunikativní znalost AJ podmínkou
- Dobrá znalost produktů MS Office
- Velmi dobré komunikační schopnosti, asertivní přístup
- Schopnost vést menší tým, organizační schopnosti
- Praxe v oblasti zákaznického servisu nebo dispozice podmínkou
- Pokročilá komunikativní znalost AJ podmínkou
- Dobrá znalost produktů MS Office
- Velmi dobré komunikační schopnosti, asertivní přístup
- Schopnost vést menší tým, organizační schopnosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3614980
Datum zveřejnění: 6.3.2019
2019-03-06
lokalita: Okres Tachov Pozice: Specialista podpory zákazníků Společnost: ADECCO spol.s r.o.