Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Účetní specialista/controller
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Plzeň-město, Česko
Plzeň-město, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Zpracování účetních dokladů (oběh, zpracování)
- Specifické účetní operace
- Dílčí controlling – spolupráce s Fin. Manažerem
- Bankovní příkazy/ platby
- Přiznání k DPH, KH, SH
- Měsíční účetní uzávěrka- spolupráce s Finančním manažerem
- Roční účetní uzávěrka, audit – příprava, spolupráce s auditorem
- Specifické účetní operace
- Dílčí controlling – spolupráce s Fin. Manažerem
- Bankovní příkazy/ platby
- Přiznání k DPH, KH, SH
- Měsíční účetní uzávěrka- spolupráce s Finančním manažerem
- Roční účetní uzávěrka, audit – příprava, spolupráce s auditorem
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Práci ve stabilní mezinárodně působící společnosti
- Zajímavé finanční ohodnocení
- Příspěvek na dopravu
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na penzijní pojištění
- Obědy zdarma
- Zajímavé finanční ohodnocení
- Příspěvek na dopravu
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na penzijní pojištění
- Obědy zdarma
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Nadnárodní výrobní společnost se sídlem v Plzni.
Nadnárodní výrobní společnost se sídlem v Plzni.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického vzdělání
- Min. 3 roky praxe v pozici účetní/ controller
- Rámcová znalosti účetnictví a účtování v informačních systémech (SAP, BAAN, AX apod. vítána)
- Praxe ve spolunastavováni informačního systémů (období, roční uzávěrky, účty, střediska…)
- Znalost problematiky daní / DPH
- Dobrá znalost práce Excelu
- Odpovědnost, důvěryhodnost, korektnost, preciznost
- Časová flexibilita (uzávěrky)
- Schopnost domluvit se anglickým jazykem (nadnárodní společnost)
- Výborná komunikace a spolupráce v rámci Finančního úseku
- Min. 3 roky praxe v pozici účetní/ controller
- Rámcová znalosti účetnictví a účtování v informačních systémech (SAP, BAAN, AX apod. vítána)
- Praxe ve spolunastavováni informačního systémů (období, roční uzávěrky, účty, střediska…)
- Znalost problematiky daní / DPH
- Dobrá znalost práce Excelu
- Odpovědnost, důvěryhodnost, korektnost, preciznost
- Časová flexibilita (uzávěrky)
- Schopnost domluvit se anglickým jazykem (nadnárodní společnost)
- Výborná komunikace a spolupráce v rámci Finančního úseku
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3649690
Datum zveřejnění: 5.6.2019
2019-06-05
lokalita: Plzeň - město Pozice: Controller, Účetní Společnost: ADECCO spol.s r.o.