Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Výpomoc na recepci do národní společnosti
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Čestlice, Česko
Čestlice, Česko
Druh pracovního poměru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
130 - 170 Kč/hod.
130 - 170 Kč/hod.
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Náplň práce:
- přebírání chodu recepci od hlavního recepčního
- přijímání příchozích telefonních hovorů a vyřizování emailů
- přebírání poštovních zásilek (dopisy, balíky, …) + správa skladu
- zajištění podkladů pro obchodní cesty (letenky, booking hotelů, taxi ...)
- zajištění občerstvení pro návštěvy, …
- přebírání chodu recepci od hlavního recepčního
- přijímání příchozích telefonních hovorů a vyřizování emailů
- přebírání poštovních zásilek (dopisy, balíky, …) + správa skladu
- zajištění podkladů pro obchodní cesty (letenky, booking hotelů, taxi ...)
- zajištění občerstvení pro návštěvy, …
Zaměstnanecké výhody, benefity
- brigádu na DPČ
- možnost získání kvalitní praxe pro budoucí zaměstnání
- zlepšit si AJ
- dobré mzdové ohodnocení
- výplatu vždy v čas na účtu
- možnost získání kvalitní praxe pro budoucí zaměstnání
- zlepšit si AJ
- dobré mzdové ohodnocení
- výplatu vždy v čas na účtu
Informace o náboru
Směny: PO-PÁ, odpolední, cca 15:30-18:00h
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Adecco
Adecco
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- komunikativní znalost AJ podmínkou!
- praxi na obdobné pozici velkou výhodou
- SS/VŠ vzdělání
- reprezentativní vzhled, příjemné vystupování
- výborné komunikační dovednosti
- znalost MS Office (Word, PowerPoint, Excel, …)
- nástup nejlépe ihned
- praxi na obdobné pozici velkou výhodou
- SS/VŠ vzdělání
- reprezentativní vzhled, příjemné vystupování
- výborné komunikační dovednosti
- znalost MS Office (Word, PowerPoint, Excel, …)
- nástup nejlépe ihned
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3651220
Datum zveřejnění: 24.4.2019
2019-04-24
lokalita: Praha - východ Pozice: Administrativní pracovník, referent, Recepční Společnost: ADECCO spol.s r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 130 - 170 Kč/hod.