Administrátor ERP a QS

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Plzeň-město, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Podpora správy interního ERP systému a managementu kvality (QM)
- Zadávání a péče o základní data ERP
- Řešení uživatelských problémů v ERP
- Spolupráce s mateřskou společností v Německu
- Školení jednotlivých uživatelů systému
- Tvorba návodů a manuálů
- Spolupráce při přípravě auditů a kontrol v oblasti QM, BOZP a ŽP
- Spolupráce při tvorbě QM dokumentace

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Stabilní a perspektivní zaměstnání
- Odpovídající finanční ohodnocení dle zkušeností a praxe
- 13. plat
- Roční prémie formou Unišeku (až 7000,-Kč)
- Týden dovolené navíc
- Příspěvek na stravování
- Vzdělávací programy a výuka cizích jazyků

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

V případě Vašeho zájmu pošlete prosím svůj životopis nebo v případě dotazů volejte na tel. 721 260 396.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru podmínkou
- Dobrá komunikativní znalost NJ nutností
- Dobrá znalost MS Office, zejména MS Excel
- Spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost a samostatnost
- Proaktivní přístup, dobré komunikativní dovednosti, příjemný projev
- Vhodné i pro absolventy

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3675193  Datum zveřejnění: 16.9.2019