Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Supervizor týmu klientského centra
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Olomoucký kraj, Česko
Olomoucký kraj, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25 000 - 35 000 Kč/měsíc
25 000 - 35 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Chcete využít svůj přirozený talent pro vedení a povzbuzování lidí?
Mít vidinu profesního i osobního růstu?
Zdarma chodit cvičit a po práci si s kolegy zajít na pivo (které několikrát do roka zaplatí firma :-) )?
Skvělé, v tom případě Vás určitě zaujme pozice SUPERVIZOR TÝMU KLIENTSKÉHO CENTRA!
Na této pozici budete:
- mít zodpovědnost za svěřený projekt
- vést a motivovat tým operátorů
- koordinovat aktivity týmu a jejich výsledky
- zajišťovat školení, workshopy a další vzdělávací aktivity pro operátory
- mít zodpovědnost za řešení vzniklých problémů
- reportovat projektovému manažerovi
- pořádat neformální "utužovací" akce pro svůj tým
Mít vidinu profesního i osobního růstu?
Zdarma chodit cvičit a po práci si s kolegy zajít na pivo (které několikrát do roka zaplatí firma :-) )?
Skvělé, v tom případě Vás určitě zaujme pozice SUPERVIZOR TÝMU KLIENTSKÉHO CENTRA!
Na této pozici budete:
- mít zodpovědnost za svěřený projekt
- vést a motivovat tým operátorů
- koordinovat aktivity týmu a jejich výsledky
- zajišťovat školení, workshopy a další vzdělávací aktivity pro operátory
- mít zodpovědnost za řešení vzniklých problémů
- reportovat projektovému manažerovi
- pořádat neformální "utužovací" akce pro svůj tým
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co Vám můžeme nabídnout:
- možnost kariérního růstu
- fixní mzdu + výkonnostní bonusy
- školení, vzdělávací semináře
- tým mladých a přátelských kolegů
- plně hrazená Multisport karta
- 26 dní volna
- příspěvky na stravování
- zvýhodněné tarify
- pravidelné firemní akce - teambuildingy, tématické party, grilovačky
- relax koutek
Místo výkonu práce: Brno nebo Olomouc
- možnost kariérního růstu
- fixní mzdu + výkonnostní bonusy
- školení, vzdělávací semináře
- tým mladých a přátelských kolegů
- plně hrazená Multisport karta
- 26 dní volna
- příspěvky na stravování
- zvýhodněné tarify
- pravidelné firemní akce - teambuildingy, tématické party, grilovačky
- relax koutek
Místo výkonu práce: Brno nebo Olomouc
Informace o náboru
POZICI OBSAZUJEME PRO BRNO A OLOMOUC
Oslovila Vás tato nabídka? Výborně, v tom případě se budu těšit na Váš životopis na emailu alzbeta.cerna"zavináč"adecco.com!
Kdybych se Vám do 3 týdnů od zaslání životopisu neozvala, znamená to, že byla dána přednost jiným kandidátům.
Děkuju za pochopení.
Alžběta
Zasláním Vašeho CV souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Oslovila Vás tato nabídka? Výborně, v tom případě se budu těšit na Váš životopis na emailu alzbeta.cerna"zavináč"adecco.com!
Kdybych se Vám do 3 týdnů od zaslání životopisu neozvala, znamená to, že byla dána přednost jiným kandidátům.
Děkuju za pochopení.
Alžběta
Zasláním Vašeho CV souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
call centrum / klientské centrum
call centrum / klientské centrum
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Co je pro nás důležité, abyste měl/a:
- min. 1 rok zkušenost na pozici vedoucího týmu/ asistenta vedoucího v call centru / kontaktním /zákaznickém centru /SSC
- schopnost vést a motivovat tým
- ukončené středoškolské vzdělání
- velmi dobré komunikační dovednosti
- zaměření na výsledek a na tým
- min. 1 rok zkušenost na pozici vedoucího týmu/ asistenta vedoucího v call centru / kontaktním /zákaznickém centru /SSC
- schopnost vést a motivovat tým
- ukončené středoškolské vzdělání
- velmi dobré komunikační dovednosti
- zaměření na výsledek a na tým
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3682559
Datum zveřejnění: 30.5.2019
2019-05-30
lokalita: Olomoucký kraj Pozice: Asistent, Supervizor call centra, Team leader Společnost: ADECCO spol.s r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25 000 - 35 000 Kč/měsíc