Administration Manager

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
ihned

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* kontrola pracovních výkazů
* evidence pracovní neschopnosti, kontrola dočasné pracovní neschopnosti
* odpovědnost za včasné přihlášení cizích státních příslušníků na ZP a ÚP
* vedení personální agendy
* vyhotovování pracovních smluv včetně dočasného přidělení
* zpracovávání a konsolidace dohod k dočasnému přidělení, prodlužování
* příprava a sběr dokladů pro ročního zúčtování daní

Zaměstnanecké výhody, benefity

* Zázemí mezinárodní společnosti, která je jedničkou ve svém oboru
* Fajn kolektiv, který dokáže spolupracovat a drží při sobě
* Pravidelná školení
* Stravenky v hodnotě 105 Kč
* 20 dní dovolené + 6 dní sick days
* Multisport karta
* Telefon i pro osobní voláni
* Notebook
* Příspěvek na jazykové kurzy
* Po roce příspěvek na penzijní připojištění
* Různé firemní akce

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Zprostředkování práce a personální poradenství

Přidejte se do našeho rozrůstajícího týmu. Jsme stabilní společnost, ale určitě ne nudná. Jedeme naplno, ale i přesto u nás vládne přátelská a uvolněná atmosféra. Každý rok jsme součástí projektu Great Place to Work a za tím si stojíme. Děláme vše proto, aby se nám v Adecco pracovalo dobře a s radostí. Nabízíme spoustu školení, zajímavé finanční ohodnocení, velké množství benefitů a kariérní růst.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Počet let praxe

1

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* Týmového ducha
* SŠ/VŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru
* 1-2 roky zkušeností na obdobné pozici
* Znalost platné legislativy (pracovní právo, mzdová legislativa)
* MS Office – především Excel!
* Velké pracovní nasazení
* Znalost mzdového IS – Navision je velkou výhodou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3701324  Datum zveřejnění: 24.6.2019