Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Personalista/ka
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Tachov, Česko
Tachov, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Personální agenda související se zahájením/ukončením pracovního poměru či změnami jeho obsahu
- Adaptační proces
- Správa vozového parku zaměstnavatele
- Řešení pojistných událostí v souvislosti se škodami na služebních vozech
- Organizace služebních cest (př. zajištění a rezervace ubytování, přeprav a dopravních prostředků, pojištění do zahraničí)
- Výdej a objednávání pracovních oděvů
- Péče o návštěvy, Firemní korespondence
- Správa firemní kafeterie
- Závodní stravování a ATM (př. zveřejnění jídelníčků, organizace otevírací doby, zajištění vybavení kantýny a provozních prostředků, servis nápojových ATM)
- Spolupráce na tvorbě ročního plánu vzdělávání a vyhodnocení plánu
- Evidence a archivace dokumentace a nákladů na vzdělávání, evidence a hodnocení účinnosti školení
- Kontrola platnosti zákonných školení a související reporting
- Organizace vzdělávacích akcí dle plánu vzdělávání
- Příprava podkladů pro audity v oblasti vzdělávání a školení zaměstnanců
- Spolupráce na organizaci firemních akcí
- Ohlašování cizinců Policii ČR v rámci plnění ohlašovací povinnosti ubytovatele
- Podpora managementu
- Adaptační proces
- Správa vozového parku zaměstnavatele
- Řešení pojistných událostí v souvislosti se škodami na služebních vozech
- Organizace služebních cest (př. zajištění a rezervace ubytování, přeprav a dopravních prostředků, pojištění do zahraničí)
- Výdej a objednávání pracovních oděvů
- Péče o návštěvy, Firemní korespondence
- Správa firemní kafeterie
- Závodní stravování a ATM (př. zveřejnění jídelníčků, organizace otevírací doby, zajištění vybavení kantýny a provozních prostředků, servis nápojových ATM)
- Spolupráce na tvorbě ročního plánu vzdělávání a vyhodnocení plánu
- Evidence a archivace dokumentace a nákladů na vzdělávání, evidence a hodnocení účinnosti školení
- Kontrola platnosti zákonných školení a související reporting
- Organizace vzdělávacích akcí dle plánu vzdělávání
- Příprava podkladů pro audity v oblasti vzdělávání a školení zaměstnanců
- Spolupráce na organizaci firemních akcí
- Ohlašování cizinců Policii ČR v rámci plnění ohlašovací povinnosti ubytovatele
- Podpora managementu
Zaměstnanecké výhody, benefity
POŽADUJEME:
- min SŠ vzdělání
- min 3 roky praxe na podobné pracovní pozici v oblasti personalistiky/asistentky
- komunikativní znalost anglického jazyka, německý jazyk výhodou
- základní přehled v oblasti pracovního práva, adaptační proces
- výborné komunikační a organizační dovednosti, reprezentativní vystupování, asertivita, proaktivní přístup, vstřícnost, flexibilita v rámci zadávaných úkolů, schopnost řešit problémy
NABÍZÍME:
- Zajímavou a zodpovědnou práci v přátelském prostředí
- Atraktivní finanční podmínky
- Osobní a profesní růst, odborné vzdělávání
- 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvky na ŽP, měsíční bonusy a další zajímavé benefity
- min SŠ vzdělání
- min 3 roky praxe na podobné pracovní pozici v oblasti personalistiky/asistentky
- komunikativní znalost anglického jazyka, německý jazyk výhodou
- základní přehled v oblasti pracovního práva, adaptační proces
- výborné komunikační a organizační dovednosti, reprezentativní vystupování, asertivita, proaktivní přístup, vstřícnost, flexibilita v rámci zadávaných úkolů, schopnost řešit problémy
NABÍZÍME:
- Zajímavou a zodpovědnou práci v přátelském prostředí
- Atraktivní finanční podmínky
- Osobní a profesní růst, odborné vzdělávání
- 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvky na ŽP, měsíční bonusy a další zajímavé benefity
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků
ODVĚTVÍ: personalistika
LOKALITA: Tachovsko
NÁSTUP: ihned nebo dle dohody
ODVĚTVÍ: personalistika
LOKALITA: Tachovsko
NÁSTUP: ihned nebo dle dohody
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3711358
Datum zveřejnění: 8.7.2019
2019-07-08
lokalita: Tachov Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: ADECCO spol.s r.o.