Asistent/ka kvality

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Plzeň-sever, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Odpovědnost za uvolňování výroby
- Vytváření a aktualizace pracovních návodek
- Spolupráce při tvorbě a aktualizaci dokumentů
- Vytváření a zavádění nápravných opatření
- Analýza vadných produktů
- Reklamace vadných produktů
- Komunikace se zákazníkem v AJ nebo NJ
- Tvorba dokumentace a záznamů, vyhodnocení kvalitativních ukazatelů
- Aktivní spolupodílení se na průběžném zlepšování kvality ve výrobě

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Možnost odborného růstu a osobního rozvoje
- Odpovídající mzdové ohodnocení závislé na zkušenostech
- 7,5 hodinová pracovní doba – ranní směna
- Letní a vánoční prémie
- Příspěvek na penzijní připojištění
- 5 týdnů dovolené
- Stravenkové karty, občerstvení na pracovišti
- Jazykové kurzy přímo ve firmě, možnost dalšího vzdělávání

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

V případě Vašeho zájmu pošlete prosím svůj životopis nebo mě v případě dotazů kontaktujte na tel. 721 260 396.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- SŠ/VŠ vzdělání technického směru
- Pozice je vhodná i pro absolventy VŠ
- Komunikativní znalost AJ nebo NJ podmínkou
- Praxe v kvalitě, znalost nástrojů kvality
- Znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel, Outlook, apod.)
- Ochota učit se novým věcem
- ŘP sk. B
- Zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost, technické myšlení, komunikační dovednosti, příjemné vystupování

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3754030  Datum zveřejnění: 1.10.2019