Business manager

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Okres Klatovy, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• řízení (technických a obchodních) modifikací
• zajištění spokojenosti zákazníka
• identifikace obchodních příležitostí a rizik
• sledování variací surovin
• sledování plánu produktivity
• kontrola a validace změn cen
• zvyšování ziskovosti sériových a náhradních produktů závodu
• sledování výkonu (náklady, kvalita, logistika...) a podpora dalších oddělení při řešení problémů
• podpora účetního oddělení při vymáhání hotovosti / platbě
• sledování amortizace
• reporting

Zaměstnanecké výhody, benefity

• místo výkonu práce: okres Klatovy
• mzdové ohodnocení dle zkušeností
• náborová odměna 10.000 Kč
• příspěvek na závodní stravování
• služební automobil, notebook, telefon
• 5 týdnů dovolené + 3 dny sickdays
• roční odměna ve výši měsíčního průměrného výdělku
• příspěvek na penzijní připojištění
• Multisport karta
• firemní aktivity (teambuildingy, školení, večírky apod.)

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků

Pokud máte o pozici zájem, zašlete prosím svůj životopis na e-mail [email protected] či vyplňte formulář pod inzerátem. Případně mě můžete kontaktovat na tel. čísle 602 535 437.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• SŠ/VŠ v technickém oboru
• zkušenosti na pozici business managera, lean managera, production managera nebo engineeringu (technické oddělení)
• zkušenosti z automotive podmínkou
• plynulá znalost AJ podmínkou – NJ, FJ výhodou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3762648  Datum zveřejnění: 13.9.2019