Technik/inženýr kvality

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Tachov, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• člen projektového týmu nových projektů za oblast kvality
• plánování a stanovení kvalitativních požadavků na nové výrobky ve spolupráci se zákazníkem
• zpracování dokumentace k vzorování nové výroby
• příprava vzorků včetně kontrolních plánů
• spolupráce na tvorbě a aktualizaci procesu FMEA
• řešení zákaznických reklamací
• řešení neshod, hledání kořenových příčin, řízení nápravných opatření
• komunikace se zástupci zákazníků

Zaměstnanecké výhody, benefity

• místo výkonu práce: Tachov
• práci v nadnárodní prosperující společnosti
• odpovídající fin. ohodnocení
• 5 týdnů dovolené
• bonus za docházku a produktivitu
• Kafeterie benefit systém
• stravenky 100 Kč/den
• možnost stravování v závodní kantýně
• příspěvky na životní pojištění/penzijní připojištění
• jazykové kurzy
• prémie za pracovní výročí
• možnost osobního i kariérního růstu

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků

Pokud máte o pozici zájem, zašlete prosím svůj životopis na e-mail [email protected] či vyplňte formulář pod inzerátem. Případně mě můžete kontaktovat na tel. čísle 602 535 437.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• SŠ vzdělání
• min. 2 roky praxe na pozici inženýr/technik kvality
• znalost nástrojů kvality (např. VDA 2, VDA 6.3, VDA 6.5, IATF 16949:2016, FMEA, 8D report aj.)
• AJ nebo NJ na komunikativní úrovni
• zkušenosti se zákaznickým servisem výhodou
• technické a analytické myšlení, komunikační a argumentační dovednosti
• MS Office (Excel – práce s daty, grafy, běžné funkce)
• ŘP sk. B

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3763246  Datum zveřejnění: 21.1.2020