Customer / technical support- french or german

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
27 000 - 36 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Do you speak French or German fluently and also comunication in English isn‘t problem for you? Come and use both and work in mutticultural environment!

What this position includes:

• Every day comunication with B2B partners
• Answering guestions and help with problem solwing via mail, phone, chat
• Work with internal resources to answer customer issues
• Providing technical support to B2B customers focused on mobile computers, scanners, printers (Technical support only)
• Working with customer documentation

What is needed for this position:

• Advanced French or German (min. C1)
• Communicative English (B2- C1)
• Strong ability to solve problems
• Good comunication skills
• Positive attitude to technology (Technical support only)
• Previous experience with technical/costumer support is an advantage

What can we offer you:

• Motivating salary
• The possibility of career growth
• Work in a stable international company
• 5 weeks of vacation and 5 sick days
• Free language courses
• Modern and international working environment
• Multisport card
• Cafeteria Portal

Do you like new challenges and want to try this job? Nice! Don’t be hesitate and send me your CV in Czech and English version on email: [email protected] or contat me on phone: +420 734 444 915.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné administrativní a podpůrné služby

Podpora B2B zákazníků

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Francouzský jazyk - Pokročilý (C1) nebo Německý jazyk - Pokročilý (C1) nebo Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3784738  Datum zveřejnění: 11.10.2019  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 27 000 - 36 000 Kč/měsíc