Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Customer / technical support- french or german
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
27 000 - 36 000 Kč/měsíc
27 000 - 36 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Do you speak French or German fluently and also comunication in English isn‘t problem for you? Come and use both and work in mutticultural environment!
What this position includes:
• Every day comunication with B2B partners
• Answering guestions and help with problem solwing via mail, phone, chat
• Work with internal resources to answer customer issues
• Providing technical support to B2B customers focused on mobile computers, scanners, printers (Technical support only)
• Working with customer documentation
What is needed for this position:
• Advanced French or German (min. C1)
• Communicative English (B2- C1)
• Strong ability to solve problems
• Good comunication skills
• Positive attitude to technology (Technical support only)
• Previous experience with technical/costumer support is an advantage
What can we offer you:
• Motivating salary
• The possibility of career growth
• Work in a stable international company
• 5 weeks of vacation and 5 sick days
• Free language courses
• Modern and international working environment
• Multisport card
• Cafeteria Portal
Do you like new challenges and want to try this job? Nice! Don’t be hesitate and send me your CV in Czech and English version on email: [email protected] or contat me on phone: +420 734 444 915.
What this position includes:
• Every day comunication with B2B partners
• Answering guestions and help with problem solwing via mail, phone, chat
• Work with internal resources to answer customer issues
• Providing technical support to B2B customers focused on mobile computers, scanners, printers (Technical support only)
• Working with customer documentation
What is needed for this position:
• Advanced French or German (min. C1)
• Communicative English (B2- C1)
• Strong ability to solve problems
• Good comunication skills
• Positive attitude to technology (Technical support only)
• Previous experience with technical/costumer support is an advantage
What can we offer you:
• Motivating salary
• The possibility of career growth
• Work in a stable international company
• 5 weeks of vacation and 5 sick days
• Free language courses
• Modern and international working environment
• Multisport card
• Cafeteria Portal
Do you like new challenges and want to try this job? Nice! Don’t be hesitate and send me your CV in Czech and English version on email: [email protected] or contat me on phone: +420 734 444 915.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Podpora B2B zákazníků
Podpora B2B zákazníků
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Francouzský jazyk - Pokročilý (C1) nebo Německý jazyk - Pokročilý (C1) nebo Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3784738
Datum zveřejnění: 11.10.2019
2019-10-11
lokalita: Brno Pozice: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků, Supervizor call centra Společnost: ADECCO spol.s r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 27 000 - 36 000 Kč/měsíc