Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Customer Support
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Plzeň, Česko
Plzeň, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• příjem objednávek od zákazníků a následné zpracování v systému
• komunikace se zákazníky – dodací doby, upřesnění specifikace
• úzká spolupráce na tvorbě výrobního plánu – efektivní využití kapacity
• práce s PC
• komunikace se zákazníky – dodací doby, upřesnění specifikace
• úzká spolupráce na tvorbě výrobního plánu – efektivní využití kapacity
• práce s PC
Zaměstnanecké výhody, benefity
• místo výkonu práce: Dobřany
• práci v příjemném kolektivu
• pružnou pracovní dobu
• obědy zdarma
• příspěvek na dopravu 2,50 Kč/km
• příspěvek na penzijní nebo životní připojištění
• fajn firemní kulturu
• příspěvek na výuku angličtiny
• a mnoho dalšího
• práci v příjemném kolektivu
• pružnou pracovní dobu
• obědy zdarma
• příspěvek na dopravu 2,50 Kč/km
• příspěvek na penzijní nebo životní připojištění
• fajn firemní kulturu
• příspěvek na výuku angličtiny
• a mnoho dalšího
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Pokud máte o pozici zájem, zašlete prosím svůj životopis na e-mail [email protected] či vyplňte formulář pod inzerátem. Případně mě můžete kontaktovat na tel. čísle 602 535 437.
Pokud máte o pozici zájem, zašlete prosím svůj životopis na e-mail [email protected] či vyplňte formulář pod inzerátem. Případně mě můžete kontaktovat na tel. čísle 602 535 437.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• SŠ vzdělání technického směru
• znalost AJ jazyka na velmi dobré komunikativní úrovni (ústní i písemná forma)
• praxe na podobné pozici
• znalost práce na PC – MS Office, uživatelská úroveň
• samostatnost, dobré komunikační schopnosti
• znalost AJ jazyka na velmi dobré komunikativní úrovni (ústní i písemná forma)
• praxe na podobné pozici
• znalost práce na PC – MS Office, uživatelská úroveň
• samostatnost, dobré komunikační schopnosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3809509
Datum zveřejnění: 2.1.2020
2020-01-02
lokalita: Plzeň Pozice: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků Společnost: ADECCO spol.s r.o.