Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Sales Order Administrator with French and English
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Plzeň-město, Česko
Plzeň-město, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Zpracovávání administrativních/transakčních úkolů v oblasti zadávání objednávek
- Zadávání příchozích prodejních zakázek do distribučního systému
- Sledování prodejních objednávek
- Zajištění zpracování prodejních zakázek – v časovém limitu určeným pro plynulý tok zakázek
- Udržování efektivní komunikace v cizím jazyce – síť evropských distribučních center, klienti a jejich zákazníci
- Spravování složek a dat
- Okamžité řešení problémů a požadavků zákazníků
- Zadávání příchozích prodejních zakázek do distribučního systému
- Sledování prodejních objednávek
- Zajištění zpracování prodejních zakázek – v časovém limitu určeným pro plynulý tok zakázek
- Udržování efektivní komunikace v cizím jazyce – síť evropských distribučních center, klienti a jejich zákazníci
- Spravování složek a dat
- Okamžité řešení problémů a požadavků zákazníků
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Flexibilní pracovní doba
- 5 týdnů dovolené
- Roční bonus
- Placené přesčasy nebo náhradní volno
- Zaměstnanecké benefity a akce
- 5 týdnů dovolené
- Roční bonus
- Placené přesčasy nebo náhradní volno
- Zaměstnanecké benefity a akce
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
- FJ – min. B2 – C1 aktivní komunikace s rodilými mluvčími
- AJ – A2 – B1 pro komunikace s kolegy
- PC – MS Excel (tabulky, funkce), administrativní úkony
- Zájem o práci s daty a údaji – může to být i trochu rutina
- Odolnost vůči stresu a schopnost pracovat pod tlakem – termíny je nutno dodržovat!
- Výhodou – znalost zákaznických servisních procesů
- FJ – min. B2 – C1 aktivní komunikace s rodilými mluvčími
- AJ – A2 – B1 pro komunikace s kolegy
- PC – MS Excel (tabulky, funkce), administrativní úkony
- Zájem o práci s daty a údaji – může to být i trochu rutina
- Odolnost vůči stresu a schopnost pracovat pod tlakem – termíny je nutno dodržovat!
- Výhodou – znalost zákaznických servisních procesů
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
Jazykové znalosti
Francouzský jazyk - Pokročilý (C1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3812789
Datum zveřejnění: 20.1.2020
2020-01-20
lokalita: Plzeň - město Pozice: Specialista podpory zákazníků Společnost: ADECCO spol.s r.o.