Manažer v CC – JMK

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
ihned

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho klienta hledáme vhodného kandidáta na pozici manažera call centra. Hledáme silnou vůdčí osobnost, která dobře ví, jak CC funguje. Zvládne zajistit chod call centra, nastavit procesy, motivovat tým a mnohé další.. Jste to Vy? Pak čtěte dál!

Vaši náplní práce bude:
- Nastavování a optimalizace procesů v CC
- Nábor, motivace a rozvoj týmu
- Zajištění bezproblémového chodu CC
- Komunikace se zákazníky, dodavateli
- Reporting panu jednateli
- Běžná administrativa

Požadujeme:
- Zkušeného člověka z CC
- Zkušenosti s aktivním prodejem
- Bohaté zkušenosti s vedením lidí
- Silnou vůdčí osobnost
- Dobré organizační a komunikační schopnosti


Nabízíme:
- Support od pana jednatele
- Volnost a možnost seberealizace
- Přátelské a neformální prostředí
- Motivující platové ohodnocení
- Služební vůz
- 25 dovolené
- A další

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Dodávka elektřiny, plynu, páry a klimatizovaného vzduchu

Energetika

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3850288  Datum zveřejnění: 17.1.2020