Vedoucí změnového řízení

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Plzeň, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Hledáte zajímavou práci, kde budete moci vést vlastní tým? Jste technicky zdatný jedinec, pro kterého je angličtina denní rutinou? Tak čtěte dále...

Pro našeho významného klienta hledáme kandidáta/ku na pozici Vedoucí změnového řízení.

Náplň práce:
• vedení týmu cca 15 lidí v rámci změnového řízení
• procesování změn v engineeringu (konstrukci) a výrobě
• zajišťování změn v certifikaci, technické dokumentaci apod.
• plnění plánu změnového řízení
• spolupráce na rozjezdu nových projektů
• podpora a reporting managementu

Zaměstnanecké výhody, benefity

• kancelář přímo v Plzni s dobrou dopravní dostupností
• zajímavou práci v oddělení engineeringu
• 5 týdnů dovolené
• čtvrtletní bonusy
• Kafetéria benefit systém
• příspěvek na dopravu a penzijní připojištění
• dotované závodní stravování
• jazykové kurzy zdarma

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Pokud máte o pozici zájem, zašlete prosím svůj životopis na e-mail [email protected] či vyplňte formulář pod inzerátem. Případně mě můžete kontaktovat na tel. čísle 602 535 437.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• min. SŠ vzdělání, technický obor je výhodou
• předchozí praxe na vedoucí pozici je nutností – vedoucí technického odd./konstrukce, projektový manažer s technickým backgroundem apod.
• silné technické vědomosti, orientace v technické dokumentaci
• AJ na komunikativní úrovni
• zkušenosti se změnovým řízením budou výhodou
• uživatelská znalost MS Office

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3868150  Datum zveřejnění: 11.2.2020