Konzultant/ka zákaznického prodeje až 32.000 Kč

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Zlín, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
dle domluvy
Mzdové podmínky (brutto)
Od 19 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Při kontaktu s lidmi se cítíte jako ryba ve vodě? Baví Vás komunikace s lidmi a rád/a jim pomáháte při řešení problémů? Máte v sobě zároveň i kousek duše obchodníka? Pak hledáme právě Vás!

Hledáme kandidáta, který vyhledává kontakt s lidmi a nevadí mu komunikace po telefonu. Zároveň musíte umět vycítit obchodní příležitost a chytit ji za pačesy. Náplní práce je rozhodně i drobná administrativa, takže základní práce s počítačem je nutností.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co Vám nabízíme
- 29.000 + provize a 27.000 ročně v benefitním systému
- celkově si můžeš vydělat až 32.000 Kč
- zkrácená pracovní doba 7,5 hodiny
- postupné zlepšování prodejních dovedností a následný kariérní postup
- možnost navýšit svou provizní odměnu
- dbáme na kontinuální vzdělávání svých zaměstnanců
- práce od pondělí do pátku, víkendy a svátky máte volné
- voláte jen stávajícím klientům společnosti, žádné studené kontakty
- zázemí stabilní společnosti, moderní a čisté pracovní prostředí
- možnost home office
- parkování zdarma v centru Ostravy
- 28 dní dovolené

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Dodávka elektřiny, plynu, páry a klimatizovaného vzduchu

Nejnovější technologie, moderní způsoby komunikace, netradiční formy rozvoje, flexibilní úvazky, kreativní pracovní prostředí, práce na zajímavých tuzemských i mezinárodních projektech, široká nabídka benefitů.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3931735  Datum zveřejnění: 11.9.2020  Spodní hranice mzdy (brutto): 19 000 Kč/měsíc