Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Pojď podpořit Naše mezinárodní zákazníky svojí skvělou němčinou!
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
32 000 - 36 000 Kč/měsíc
32 000 - 36 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jsi zvídavý, rád řešíš problémy, nebojíš se komunikovat se zákazníkem v německém jazyce?
Co takhle pracovat v týmu skvělých lidí, v mezinárodní firmě nabízející zajímavé benefity?
Jdeš do toho?
Super, tak pokračuj ve čtení....
Co bude náplní Tvojí práce:
- zajišťování technické podpory B2B/B2C zákazníkům za použití efektivní komunikace
- zodpovídání dotazů a řešení problémů přes telefon, email a chat
- analýza a oprava vzniklých problémů na výrobku
- plné zdokumentování interakcí se zákazníky
- spolupráce s kolegy při řešení složitých problémů
Co bys měl splňovat:
- zkušenost na podobné pozici v technickém prostředí nebo zákaznickém servisu
- pokročilou znalost ANGLIČTINY (min B2 level) a NĚMČINY (C1 level), verbální i písemnou
- orientace na zákazníka a schopnost efektivně řešit problémy
- dobré komunikační dovednosti a profesionální pracovní chování
- středně pokročilé dovednosti v aplikacích Microsoft, jako jsou Word, Excel a Outlook
Co takhle pracovat v týmu skvělých lidí, v mezinárodní firmě nabízející zajímavé benefity?
Jdeš do toho?
Super, tak pokračuj ve čtení....
Co bude náplní Tvojí práce:
- zajišťování technické podpory B2B/B2C zákazníkům za použití efektivní komunikace
- zodpovídání dotazů a řešení problémů přes telefon, email a chat
- analýza a oprava vzniklých problémů na výrobku
- plné zdokumentování interakcí se zákazníky
- spolupráce s kolegy při řešení složitých problémů
Co bys měl splňovat:
- zkušenost na podobné pozici v technickém prostředí nebo zákaznickém servisu
- pokročilou znalost ANGLIČTINY (min B2 level) a NĚMČINY (C1 level), verbální i písemnou
- orientace na zákazníka a schopnost efektivně řešit problémy
- dobré komunikační dovednosti a profesionální pracovní chování
- středně pokročilé dovednosti v aplikacích Microsoft, jako jsou Word, Excel a Outlook
Zaměstnanecké výhody, benefity
- motivační platové ohodnocení a bonusy
- možnost kariérního postupu a růstu
- 5 týdnů dovolené + 5 sick days
- jazykové kurzy zdarma
- Multisport karta
- příspěvek na penzijní a životní pojištění
- příspěvek na stravování v naší kantýně
- možnost kariérního postupu a růstu
- 5 týdnů dovolené + 5 sick days
- jazykové kurzy zdarma
- Multisport karta
- příspěvek na penzijní a životní pojištění
- příspěvek na stravování v naší kantýně
Informace o náboru
Je takhle pracovní nabídka přesně pro Tebe? Super, tak se budu těšit na Tvoje CV v ČEŠTINĚ i ANGLIČTINĚ na emailu [email protected]!
Alžběta
Alžběta
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
mezinárodní společnost
mezinárodní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3944550
Datum zveřejnění: 31.7.2020
2020-07-31
lokalita: Brno Pozice: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků, Specialista technické podpory/IT Společnost: ADECCO spol.s r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 32 000 Kč/měsíc