Reagujte bez životopisu
Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Referent zákaznického servisu - vhodné i pro absolventy
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Rokycany, Česko
Rokycany, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* každodenní komunikace se zákazníky, péče o zákazníky
* rozvoj obchodních vztahů se zákazníky
* zpracování zákaznických objednávek a specifikace v systému SAP
* spolupráce s oddělením kvality na vyřizování zákaznických reklamací
* zpracování dat dle standardů společnosti
* rozvoj obchodních vztahů se zákazníky
* zpracování zákaznických objednávek a specifikace v systému SAP
* spolupráce s oddělením kvality na vyřizování zákaznických reklamací
* zpracování dat dle standardů společnosti
Zaměstnanecké výhody, benefity
* uplatnění ve stabilní výrobní společnost
* pružná pracovní doba
* 5 týdnů na dovolené, v případě nemoci 5 sick days
* příspěvek na dovolenou
* příspěvek na životní nebo penzijní pojištění
* stravování v závodní kantýně
* firemní akce a další
* pružná pracovní doba
* 5 týdnů na dovolené, v případě nemoci 5 sick days
* příspěvek na dovolenou
* příspěvek na životní nebo penzijní pojištění
* stravování v závodní kantýně
* firemní akce a další
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
V případě Vašeho zájmu zašlete prosím svůj životopis na email [email protected] nebo volejte tel. 721 260 396.
V případě Vašeho zájmu zašlete prosím svůj životopis na email [email protected] nebo volejte tel. 721 260 396.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání
* praxe v oblasti zákaznického servisu výhodou
* orientace na zákazníka
* technická představivost
* znalost AJ podmínkou, NJ výhodou
* pokročilá znalost MS Excel
* SAP výhodou
* velmi dobré komunikativní dovednosti
* důslednost, pečlivost, flexibilita
* praxe v oblasti zákaznického servisu výhodou
* orientace na zákazníka
* technická představivost
* znalost AJ podmínkou, NJ výhodou
* pokročilá znalost MS Excel
* SAP výhodou
* velmi dobré komunikativní dovednosti
* důslednost, pečlivost, flexibilita
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3950356
Datum zveřejnění: 12.8.2020
2020-08-12
lokalita: Rokycany Pozice: Administrativní pracovník, referent, Logistik, Specialista podpory zákazníků Společnost: ADECCO spol.s r.o.