Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Team Leader - Posługujesz się językiem polskim na poziomie komunikatywnym?
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Hornopolní 40, Moravská Ostrava a Přívoz, Česko
Hornopolní 40, Moravská Ostrava a Přívoz, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.05.2021
01.05.2021
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 - 35 000 Kč/měsíc
30 000 - 35 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co bude po zaškolení náplní Vaší práce?
- Organizace práce na pracovišti a zajištění zpracování všech poptávek, nabídek, objednávek či reklamací v termínu
- Přidělování úkolů, určování priorit, řešení zástupů, plnění termínů
- Vyhodnocování práce Vašeho týmu, reporting výsledků nadřízenému
- Náslechy hovorů, podávání zpětných vazeb a vedení pracovníků zákaznického servisu
- Příjem objednávek od zákazníků a jejich zadávání do systému
- Vyřizování e-mailových a telefonických dotazů od zákazníků a obchodních manažerů
- Spolupráce na strategických rozvojových projektech ve společnosti
- Organizace práce na pracovišti a zajištění zpracování všech poptávek, nabídek, objednávek či reklamací v termínu
- Přidělování úkolů, určování priorit, řešení zástupů, plnění termínů
- Vyhodnocování práce Vašeho týmu, reporting výsledků nadřízenému
- Náslechy hovorů, podávání zpětných vazeb a vedení pracovníků zákaznického servisu
- Příjem objednávek od zákazníků a jejich zadávání do systému
- Vyřizování e-mailových a telefonických dotazů od zákazníků a obchodních manažerů
- Spolupráce na strategických rozvojových projektech ve společnosti
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Flexibilní pracovní doba, sick days
- Benefitní systém
- Příspěvek na stravování
- Vánoční bonusy a odměny
- Penzijní připojištění
- Slevy na firemní výrobky
- Pojištění odpovědnosti
- Možnost seberealizace a podílení se na rozvoji české firmy s tradicí, která je lídrem ve svém oboru a investuje do svého rozvoje
- Vzdělávání a rozvoj vlastních profesních kompetencí
- Notebook i pro soukromé účely
- Přátelský tým a příjemné kanceláře s výbornou dopravní dostupností, vlastní kantýnou
- Benefitní systém
- Příspěvek na stravování
- Vánoční bonusy a odměny
- Penzijní připojištění
- Slevy na firemní výrobky
- Pojištění odpovědnosti
- Možnost seberealizace a podílení se na rozvoji české firmy s tradicí, která je lídrem ve svém oboru a investuje do svého rozvoje
- Vzdělávání a rozvoj vlastních profesních kompetencí
- Notebook i pro soukromé účely
- Přátelský tým a příjemné kanceláře s výbornou dopravní dostupností, vlastní kantýnou
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
velkoobchod
Pro našeho klienta – českou firmu s mezinárodní působností a téměř 30letou historií – hledáme důsledného leadera s obchodním duchem, který hovoří polsky na úrovni rodilého mluvčího, má zkušenosti s vedením týmu a chce se stále vzdělávat v prostředí, kde zákaznická péče neznamená vždy prodej.
Pro našeho klienta – českou firmu s mezinárodní působností a téměř 30letou historií – hledáme důsledného leadera s obchodním duchem, který hovoří polsky na úrovni rodilého mluvčího, má zkušenosti s vedením týmu a chce se stále vzdělávat v prostředí, kde zákaznická péče neznamená vždy prodej.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Polský jazyk - Expert (C2) a Český jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Předpoklady pro vedení pracovního kolektivu (předchozí zkušenosti s vedením lidí výhodou)
- Znalost polského jazyka – rodilý mluvčí - klíčová spolu s komunikativní ČJ, angličtina výhodou
- Zkušenosti ze zákaznického servisu či call-centra
- Odolnost vůči stresu, systematičnost, rozhodnost a schopnost určovat priority
- Aktivní přístup k řešení problémů
- Velmi dobré komunikační schopnosti a prozákaznický přístup
- Dobrou znalost práce na PC – zejména pokročilou znalost MS Excel
- Spolehlivost a ochota se stále vzdělávat
- Znalost polského jazyka – rodilý mluvčí - klíčová spolu s komunikativní ČJ, angličtina výhodou
- Zkušenosti ze zákaznického servisu či call-centra
- Odolnost vůči stresu, systematičnost, rozhodnost a schopnost určovat priority
- Aktivní přístup k řešení problémů
- Velmi dobré komunikační schopnosti a prozákaznický přístup
- Dobrou znalost práce na PC – zejména pokročilou znalost MS Excel
- Spolehlivost a ochota se stále vzdělávat
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4052598
Datum zveřejnění: 26.3.2021
2021-03-26
lokalita: Ostrava Pozice: Specialista podpory zákazníků, Team leader Společnost: ADECCO spol.s r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 30 000 Kč/měsíc