Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Project/Cost Manager - automotive
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Brno-venkov, Česko
Brno-venkov, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
70 000 - 85 000 Kč/měsíc
70 000 - 85 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
The tasks in detail:
- VA/ VE to drive specification harmonization and support product consolidation
Effective project management
- Contributes to optimization and standardization of existing production methods with existing parts, while keeping same quality
- Drives cross-functional initiatives to optimize spend for the fasten division
- Supplier assessment focusing on should costs, purchasing/cost management, manufacturing and SCM
- Supporting product development on reducing costs and improving function before capital is invested in tooling, plant or equipment
- Step-by-step value analyses of existing products in a range of areas, e.g. costs, function, alternative components and design aspects
- Contributes in delivering bottom line / top line results, managing the commodity spend / projects according to long term planning
Your profile:
- 5+ years professional experience in Value Analysis (VA) and Value Engineering (VE)
- Prior experience in cross-functional project management
- Mandatory language skills (English)
- Strong technical and commercial understanding of fasten components and product development
- Deep technical understanding of the fasten production process
- Willingness to travel (25%)
- Sound understanding of business and supply chain TCO
- Strong communication and facilitation skills / stakeholder management
- Execution focus
- Experience to work in in matrix organizations
Key Interfaces:
- Suppliers
- Divisional commodity leads & Regional / Local purchasing teams
- Legal and Compliance
- Supply Chain
- R&D & Product Development functions
- Sales and PMO
- VA/ VE to drive specification harmonization and support product consolidation
Effective project management
- Contributes to optimization and standardization of existing production methods with existing parts, while keeping same quality
- Drives cross-functional initiatives to optimize spend for the fasten division
- Supplier assessment focusing on should costs, purchasing/cost management, manufacturing and SCM
- Supporting product development on reducing costs and improving function before capital is invested in tooling, plant or equipment
- Step-by-step value analyses of existing products in a range of areas, e.g. costs, function, alternative components and design aspects
- Contributes in delivering bottom line / top line results, managing the commodity spend / projects according to long term planning
Your profile:
- 5+ years professional experience in Value Analysis (VA) and Value Engineering (VE)
- Prior experience in cross-functional project management
- Mandatory language skills (English)
- Strong technical and commercial understanding of fasten components and product development
- Deep technical understanding of the fasten production process
- Willingness to travel (25%)
- Sound understanding of business and supply chain TCO
- Strong communication and facilitation skills / stakeholder management
- Execution focus
- Experience to work in in matrix organizations
Key Interfaces:
- Suppliers
- Divisional commodity leads & Regional / Local purchasing teams
- Legal and Compliance
- Supply Chain
- R&D & Product Development functions
- Sales and PMO
Zaměstnanecké výhody, benefity
Our Offer:
- Training and personal development
- Interesting job with high independence
- Good working team
- 5 weeks of holiday
- Company canteen
- Contribution for pension insurance
- Special events (ice days, coffe days, fruit days) etc.
- Attendance contribution
PLACE OF WORK: DRIVING DISTANCE FROM BRNO (TO THE SOUTH)
- Training and personal development
- Interesting job with high independence
- Good working team
- 5 weeks of holiday
- Company canteen
- Contribution for pension insurance
- Special events (ice days, coffe days, fruit days) etc.
- Attendance contribution
PLACE OF WORK: DRIVING DISTANCE FROM BRNO (TO THE SOUTH)
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků
international company
international company
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4076794
Datum zveřejnění: 7.5.2021
2021-05-07
lokalita: Brno - venkov Pozice: Auditor, Procesní inženýr, Projektový manažer, Rozpočtář/kalkulant, Technický manažer Společnost: ADECCO spol.s r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 70 000 Kč/měsíc