Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Vedoucí účetnictví a administrativy
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Plzeň-jih, Česko
Plzeň-jih, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* zodpovědnost za vedení účetnictví společnosti a za vedení oddělení administrativy
* kontrola a zaúčtování vydaných/přijatých faktur a dobropisů do účetnictví
* komunikace s dodavateli a odběrateli ohledně plateb, vzájemných zápočtů, odsouhlasení pohledávek a závazků
* evidence a účtování majetku společnosti
* kontrola a účtování pokladních dokladů
* kontrola a účtování cestovních příkazů
* kontrola a účtování platebních operací firemních platebních karet
* příprava bankovních příkazů, provádění plateb do bank společnosti (CZ, DE), účtování bankovních výpisů
* účtování interních dokladů na základě dodaných podkladů
* účtování mezd na základě podkladů z mzdového systému Helios
* průběžná kontrola zaúčtování na účty
* správa datové schránky a finanční informační schránky společnosti
* správa archivu – administrativa, účetnictví
* zpracování statistických výkazů – měsíční, čtvrtletní, roční
* příprava podkladů, vedení a přítomnost na ročních inventurách materiálu, výrobků a zboží, stejně jako majetku společnosti
* tvorba a zasílání měsíčních, resp. týdenních reportingových zpráv
* odpovědnost za měsíční a roční závěrky
* spolupráce s auditory na konsolidované účetní závěrce
* spolupráce na sestavení daňového přiznání PO
* zpracování daňových přiznání – DPH, daně z příjmu FO, silniční daň, daň z věcí nemovitých
* správa pojistných smluv a komunikace s makléři
* správa obchodních smluv společnosti
* vedení evidence obalových materiálů, tvorba a zasílání čtvrtletních přehledů
* kontrola průběžné evidence odpadů, spolupráce s externím pracovníkem – ekologem
* tvorba a aktualizace vnitropodnikových směrnic a sdělení v oblasti účetnictví
* kontrola a zaúčtování vydaných/přijatých faktur a dobropisů do účetnictví
* komunikace s dodavateli a odběrateli ohledně plateb, vzájemných zápočtů, odsouhlasení pohledávek a závazků
* evidence a účtování majetku společnosti
* kontrola a účtování pokladních dokladů
* kontrola a účtování cestovních příkazů
* kontrola a účtování platebních operací firemních platebních karet
* příprava bankovních příkazů, provádění plateb do bank společnosti (CZ, DE), účtování bankovních výpisů
* účtování interních dokladů na základě dodaných podkladů
* účtování mezd na základě podkladů z mzdového systému Helios
* průběžná kontrola zaúčtování na účty
* správa datové schránky a finanční informační schránky společnosti
* správa archivu – administrativa, účetnictví
* zpracování statistických výkazů – měsíční, čtvrtletní, roční
* příprava podkladů, vedení a přítomnost na ročních inventurách materiálu, výrobků a zboží, stejně jako majetku společnosti
* tvorba a zasílání měsíčních, resp. týdenních reportingových zpráv
* odpovědnost za měsíční a roční závěrky
* spolupráce s auditory na konsolidované účetní závěrce
* spolupráce na sestavení daňového přiznání PO
* zpracování daňových přiznání – DPH, daně z příjmu FO, silniční daň, daň z věcí nemovitých
* správa pojistných smluv a komunikace s makléři
* správa obchodních smluv společnosti
* vedení evidence obalových materiálů, tvorba a zasílání čtvrtletních přehledů
* kontrola průběžné evidence odpadů, spolupráce s externím pracovníkem – ekologem
* tvorba a aktualizace vnitropodnikových směrnic a sdělení v oblasti účetnictví
Zaměstnanecké výhody, benefity
* uplatnění v menší výrobní společnosti s rodinným duchem
* příjemné čisté pracovní prostředí
* plat odpovídající zkušenostem a praxi
* 5 týdnů dovolené
* 13. plat
* stravenky
* další vzdělávání – kurzy, školení
* příjemné čisté pracovní prostředí
* plat odpovídající zkušenostem a praxi
* 5 týdnů dovolené
* 13. plat
* stravenky
* další vzdělávání – kurzy, školení
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
V případě Vašeho zájmu odpovězte prosím na daný inzerát, případně zašlete svůj životopis na email [email protected]. V případě dotazů volejte na tel. 721 260 396.
V případě Vašeho zájmu odpovězte prosím na daný inzerát, případně zašlete svůj životopis na email [email protected]. V případě dotazů volejte na tel. 721 260 396.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání
* praxe v oboru min. 5 let
* znalosti a vědomosti z oblasti účetnictví, financí a daní
* komunikativní znalost AJ nebo NJ podmínkou
* organizační schopnosti, samostatnost a iniciativa
* znalost programu MS Office
* praxe v oboru min. 5 let
* znalosti a vědomosti z oblasti účetnictví, financí a daní
* komunikativní znalost AJ nebo NJ podmínkou
* organizační schopnosti, samostatnost a iniciativa
* znalost programu MS Office
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4094676
Datum zveřejnění: 2.6.2021
2021-06-02
lokalita: Plzeň - jih Pozice: Finanční manažer, Hlavní účetní, Účetní Společnost: ADECCO spol.s r.o.