Reagujte bez životopisu
Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Payroll Data analyst
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
28 000 - 30 000 Kč/měsíc
28 000 - 30 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Rozumíš si s čísly a domluvíš se Anglicky? ČTI DÁL a staň se součástí mezinárodní společnosti!
Na této pozici Tě čeká:
-Práce s mzdovou agendou, kontrola a analýza dat
- Komunikace anglicky slovem i písmem
-Spolupráce s HR a finančním týmem ohledně mezd a bonusů
-Práce v Microsoft Excel a interním systému
-Zajištění včasného a správného vyplácení mezd
-Spolupráce s účetním oddělením a poskytování doplňujících podkladů
Co potřebujeme abys měl/měla:
-Vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání v oblasti financí, HR, controlingu…
-Zkušenosti s analýzou mzdových dat
-Dobrá znalost práce v Microsoft Excel
-Anglický jazyk na úrovni B2 slovem i písmem
- Dobré komunikační dovednosti a analytické myšlení
-Znalost pravidel českého mzdového systému výhodou
-Základní zkušenosti s účetnictvím výhodou
- Zkušenosti s Power BI / SQL / OLAP výhodou
Co Ti můžeme nabídnout:
-Možnost kariérního růstu
-Rychlé zvýšení platu v závislosti na pracovních výsledcích
-5 týdnů dovolené a 5 sick days
-Školení a osobnostní rozvoj v soft and hard skills, jazykové kurzy
-Multisport karta
-Měsíční příspěvek 800kč ve formě kreditu na Benefit plus card
-Práce ve stabilní mezinárodní firmě
-Inspirativní multikulturní prostředí
Oslovila Tě tato pracovní nabídka? Skvělé, v tom případě mi neváhej zaslat Tvoje CV na email [email protected] nebo mě můžeš kontaktovat na tel. čísle +420 607 007 024.
Budu se těšit a přeji krásný den,
Anna-Marie
Na této pozici Tě čeká:
-Práce s mzdovou agendou, kontrola a analýza dat
- Komunikace anglicky slovem i písmem
-Spolupráce s HR a finančním týmem ohledně mezd a bonusů
-Práce v Microsoft Excel a interním systému
-Zajištění včasného a správného vyplácení mezd
-Spolupráce s účetním oddělením a poskytování doplňujících podkladů
Co potřebujeme abys měl/měla:
-Vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání v oblasti financí, HR, controlingu…
-Zkušenosti s analýzou mzdových dat
-Dobrá znalost práce v Microsoft Excel
-Anglický jazyk na úrovni B2 slovem i písmem
- Dobré komunikační dovednosti a analytické myšlení
-Znalost pravidel českého mzdového systému výhodou
-Základní zkušenosti s účetnictvím výhodou
- Zkušenosti s Power BI / SQL / OLAP výhodou
Co Ti můžeme nabídnout:
-Možnost kariérního růstu
-Rychlé zvýšení platu v závislosti na pracovních výsledcích
-5 týdnů dovolené a 5 sick days
-Školení a osobnostní rozvoj v soft and hard skills, jazykové kurzy
-Multisport karta
-Měsíční příspěvek 800kč ve formě kreditu na Benefit plus card
-Práce ve stabilní mezinárodní firmě
-Inspirativní multikulturní prostředí
Oslovila Tě tato pracovní nabídka? Skvělé, v tom případě mi neváhej zaslat Tvoje CV na email [email protected] nebo mě můžeš kontaktovat na tel. čísle +420 607 007 024.
Budu se těšit a přeji krásný den,
Anna-Marie
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
Průmysl
Průmysl
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Vzdělání v oboru
Payroll
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Mírně pokročilý
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4189207
Datum zveřejnění: 23.10.2021
2021-10-23
lokalita: Brno Pozice: Administrativní pracovník, referent, Fakturant, Finanční analytik, Mzdový účetní, Účetní Společnost: ADECCO spol.s r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 28 000 Kč/měsíc