Absolvent/ka do administratívy

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Ostrava-město, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
1.12.2021
Mzdové podmínky (brutto)
23 000 - 28 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- řešení reklamací a souvisejících podmínek
- komunikace se zákazníky
- komunikace se sklady v anglickém nebo polském jazyce (B1)
- řešení faktur - ve spolupráci s faktur. oddělením
- spolupráce s kolegy z technického oddělení, kteří Vám vždy poradí

Zaměstnanecké výhody, benefity

- 5 týdnů dovolené
- stravenky
- multisport karta
- vzdělávací kurzy - excel, jazykové kurzy, kurzy rozvoje obch. dovedností
- 8h pracovní doba, jednosměnný režim

Informace o náboru

Nová posila týmu bude specialist(k)ou reklamací do kanceláře, která bude administrativní podporou pro komunikaci se zákazníky a zpracovávání reklamací. Chceme kolegu/kolegyni, která/ý se chce stále učit, nebojí se komunikovat a chce pracovat v příjemné kanceláři se skvělými kolegy.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Maloobchod

Pro našeho klienta, generační firmu existující od r. 1990 která je nejdynamičtějším globálním distributorem elektronických, elektrotechnických součástek, dílenského vybavení a průmyslové automatizace hledáme nového kolegu/kolegyni.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Vzdělání v oboru

Administrativa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1) nebo Polský jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Ostatní znalosti

Microsoft Office - Základy

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- anglický nebo polský jazyk na úrovni B1 (pro komunikaci se sklady)
- uvítáme i absolventa
- samostatnost
- asertivita - nesmíte se bát :)
- možnost nástupu ihned, nejpozději 1.12.2021

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 4189690  Datum zveřejnění: 25.10.2021  Spodní hranice mzdy (brutto): 23 000 Kč/měsíc