Mzdový/á účetní

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Kaznějov, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* komplexní zpracování mezd pro cca 400 zaměstnanců
* vedení mzdové agendy
* zpracování podkladů – DPN, MD/RD, exekuce aj.
* přihlašování a odhlašování zaměstnanců na ZP a OSSZ
* komunikace s orgány státní správy
* zpracování ročního zúčtování daní
* vystavování ZL, ELDP atd.
* denní komunikace se zaměstnanci

Zaměstnanecké výhody, benefity

* uplatnění ve stabilní výrobní společnosti s rodinným duchem
* pracovní smlouva na dobu neurčitou
* 7,5hodinová pracovní dobu – částečně flexibilní
* odpovídající mzdové ohodnocení závislé na zkušenostech
* letní a vánoční prémie
* 5 týdnů dovolené
* stravenky, občerstvení na pracovišti
* příspěvek na penzijní připojištění
* zvýhodněné mobilní tarify
* individuální jazykové kurzy přímo ve firmě

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

V případě Vašeho zájmu odpovězte prosím na daný inzerát, případně zašlete svůj životopis na email [email protected]. V případě dotazů volejte na tel. 721 260 396.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* SŠ vzdělání
* dobrá znalost mzdové a personální problematiky a související legislativy
* komunikativní znalost AJ nebo NJ podmínkou (pohovor v cizím jazyce)
* znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Outlook)
* organizační a komunikační schopnosti
* trestní bezúhonnost

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 4190300  Datum zveřejnění: 25.10.2021