Jak Vám poradíme?

Referent/ka oddělení překladů

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Králodvorská 588/1, Staré Město, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
nástup ihned
Mzdové podmínky (brutto)
25 000 - 36 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- přijímání objednávek na překlady a tlumočení
- vedení evidence zakázek, příjem hotových překladů od překladatelů, aktualizace databáze
- jednání s překladateli a korektory, sledování průběhu plnění jednotlivých projektů
- práce s CAT (překladatelskými)nástroji, sledování průběhu plnění jednotlivých projektů,
úprava souborů dle požadavků klienta
- vedlejší samostatné projekty - např. analýza souboru, průzkum trhu, testování překladatelů
- administrativní činnost - kalkulace překladů, fakturace atd.

Zaměstnanecké výhody, benefity

- příjemné pracovní prostředí přímo v centru Prahy
- stravenky
- dotovaná Multisport karta
- dovolená navíc
- jazykové kurzy
- práce přímo v kmenu společnosti

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné administrativní a podpůrné služby

Klient zajišťuje komplexní překladatelské a tlumočnické služby maximální kvality ve více než 40 jazycích.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Ostatní znalosti

Microsoft Office - Pokročilý

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- SŠ/VŠ vzdělání
- velmi dobrou orientaci na PC (zejména programy MS Office) pro účely rychlého zaškolení
- angličtina minimálně na úrovni B2, znalost němčiny výhodou
- pečlivost, spolehlivost, flexibilitu
- komunikační schopnosti a příjemné vystupování, pozitivní osobnost
- logické myšlení, zájem o problematiku překladů
- obchodní myšlení
- vhodné i pro absolventy
- nástup možný ihned

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců

Kontakt

Kontaktní osoba: Petr Kučera
Tel.: +420601574019
E-mail: poslat životopis
ID: 4200292  Datum zveřejnění: 10.11.2021  Spodní hranice mzdy (brutto): 25 000 Kč/měsíc