Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Personální konzultant
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Plzeň-město, Česko, Plzeň - město (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Plzeň-město, Česko, Plzeň - město (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
dle dohody
dle dohody
Mzdové podmínky (brutto)
Od 27 000 Kč/měsíc
Od 27 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* zajímavá práce v přátelském týmu pobočky naší personální společnosti Adecco
* konzultantská činnost se týká služby permanent placement (obsazování odborných pracovních pozic na HPP)
* rozvoj a řízení vztahů s klienty, kterými jsou především výrobní společnosti v Plzeňském kraji
* mapování lokálního trhu, aktivní účast na schůzkách s klienty
* samostatná realizace svěřených či získaných náborových projektů
* na základě požadavků klientů aktivní vyhledávání a oslovení vhodných kandidátů
* inzerce poptávaných pracovních pozic
* vedení výběrových pohovorů
* prezentace kandidátů klientům, následné domlouvání termínů pohovorů
* udržování a budování databáze kandidátů
* zadávání a aktualizace dat o náboru a prodejních aktivitách do systému
* příprava podkladů pro fakturaci, následná spolupráce při řešení případných pohledávek
* příprava dat/reportů o vlastních aktivitách a plnění KPI
* konzultantská činnost se týká služby permanent placement (obsazování odborných pracovních pozic na HPP)
* rozvoj a řízení vztahů s klienty, kterými jsou především výrobní společnosti v Plzeňském kraji
* mapování lokálního trhu, aktivní účast na schůzkách s klienty
* samostatná realizace svěřených či získaných náborových projektů
* na základě požadavků klientů aktivní vyhledávání a oslovení vhodných kandidátů
* inzerce poptávaných pracovních pozic
* vedení výběrových pohovorů
* prezentace kandidátů klientům, následné domlouvání termínů pohovorů
* udržování a budování databáze kandidátů
* zadávání a aktualizace dat o náboru a prodejních aktivitách do systému
* příprava podkladů pro fakturaci, následná spolupráce při řešení případných pohledávek
* příprava dat/reportů o vlastních aktivitách a plnění KPI
Zaměstnanecké výhody, benefity
* stabilní zaměstnání ve stabilní personální společnosti s nadnárodní působností a přátelským duchem
* otevřený a pozitivně naladěný kolektiv plzeňské pobočky
* dobré finanční ohodnocení v rámci fixního platu
* nadstandardní bonusový systém dle osobních výsledků
* 6 dní volna navíc
* příspěvek na penzijní připojištění (3-5% z celkového platu)
* MultiSport karta
* příspěvek na jazykové kurzy
* narozeninový půlden volna
* otevřený a pozitivně naladěný kolektiv plzeňské pobočky
* dobré finanční ohodnocení v rámci fixního platu
* nadstandardní bonusový systém dle osobních výsledků
* 6 dní volna navíc
* příspěvek na penzijní připojištění (3-5% z celkového platu)
* MultiSport karta
* příspěvek na jazykové kurzy
* narozeninový půlden volna
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
V případě Vašeho zájmu zašlete prosím svůj životopis na email [email protected] nebo volejte tel. 725 820 149.
V případě Vašeho zájmu zašlete prosím svůj životopis na email [email protected] nebo volejte tel. 725 820 149.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání
* praxe na obdobné pozici výhodou – pozice je vhodná pro zkušené kandidáty z oboru i pro kandidáty s praxí např. v oblasti zákaznického servisu a chutí zaučit se
* dobrá komunikativní znalost AJ nutností
* dobrá znalost MS Office
* chuť učit se nové věci
* dobré komunikativní dovednosti, aktivní přístup
* praxe na obdobné pozici výhodou – pozice je vhodná pro zkušené kandidáty z oboru i pro kandidáty s praxí např. v oblasti zákaznického servisu a chutí zaučit se
* dobrá komunikativní znalost AJ nutností
* dobrá znalost MS Office
* chuť učit se nové věci
* dobré komunikativní dovednosti, aktivní přístup
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4329935
Datum zveřejnění: 16.5.2022
2022-05-16
lokalita: Plzeň - město Pozice: Personalista, Personální konzultant, Recruiter, specialista pro nábor Společnost: ADECCO spol.s r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 27 000 Kč/měsíc