Referent/ka zákaznického oddělení - pozdní směna

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Hustopeče u Brna, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 30 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Tvorba podkladů pro vychystávání a expedici zakázek pro odpolední a večerní závozy
Řešit požadavky zákazníků spojené zejména s přepravou a zpožděním zásilek
Komunikace a spolupráce se zákazníky ohledně termínů expedice a jejich změnách
Práce se zákaznickými a interními portály, spolupráce s oddělením logistiky

Zaměstnanecké výhody, benefity

Pevná pracovní doba (pozdní odpolední směna)
Adekvátní mzdové ohodnocení
Docházkový bonus
13. plat v podobě ročního bonusu
Příplatky za práci v noci a o víkendu
5 týdnů dovolené
Firemní akce
Ovocné a kávové dny, iontové nápoje, zmrzlinové dny v létě
Příspěvek na závodní stravování, občerstvení na pracovišti
Příspěvek na penzijní připojištění (3 % z hrubé mzdy)
Příspěvek na sport a kulturu 1 500 Kč ročně
Očkování proti chřipce zdarma
Zvýhodněné mobilní tarify za polovinu ceny i pro členy Vaší rodiny nebo známé
Možnost osobního a kariérního růstu
Odměna za doporučení až 50 000,- Kč
Možnost využití jazykových kurzů

Informace o náboru

Zaujala Vás naše nabídka? Skvělé, v tom případě neváhejte a zašlete mi svůj strukturovaný životopis v českém jazyce, a to prostřednictvím odpovědního formuláře.

Těším se na Vaši odpověď a přeji krásný den!
Běla

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

Máte praxi z oblasti logistiky nebo zákaznického servisu? Hledáte nebo porozhlížíte se po práci v této oblastí? Dokážete se bez větších problémů domluvit v AJ (aktivně i pasivně)? Umíte pracovat s PC? Hledáte práci na jednu směnu, ale vyhovují Vám spíše odpolední hodiny či práce navečer? Chtěl/a byste pracovat v mezinárodní společnosti? Do našeho týmu hledáme nyní nového/novou kolegu/kolegyni na pozici Referent/ka zákaznického oddělení, který/á by se věnoval/a oblasti zákaznického servisu (kvality), ale na pozdní směně.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

logistika, plánování zásobování a materiálu do výroby, skladové zásoby

Jazykové znalosti

Český jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

SŠ vzdělání, ukončené
Praxe z podobné pozice výhodou - logistika, zákaznický servis
Znalost práce na PC a některého z ERP systémů (SAP, Helios apod.)
Znalos, ideální komunikativní AJ (min. B1)
Pečlivost, komunikativnost, časová flexibilita, chuť se učit nové věci

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců

Kontakt

Kontaktní osoba: Běla Mikulášková
Tel.: +420724373688
E-mail: poslat životopis
ID: 4430509  Datum zveřejnění: 22.9.2022  Spodní hranice mzdy (brutto): 30 000 Kč/měsíc