Purchasing assistant / Material planner (ž/m)

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Velká Bíteš, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 40 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Zodpovědnost za plánování materiálu, jejich dodávek a generování nákupních objednávek
Koordinace s plánováním údržby, výrobou, skladem a supply chain pro urychlení dodávek a pohybu materiálů v závodu/pobočce
Spolupráce s dalšími odděleními firmy ohledně výrobních cílů, harmonogramů, plateb dodavatelů atd.
Kontrola skladových zásob, reporting a tvorba zpráv o stavu zásob (denní, týdenní či měsíční) a další

Zaměstnanecké výhody, benefity

Pracovní doba pouze ranní (7.00-15.30 hodin)
Adekvátní mzdové ohodnocení dle zkušeností
Bonusy, příplatky
Smlouva na dobu neurčitou od nástupu
5 týdnů dovolené
Přátelský kolektiv stabilní nadnárodní společnosti + možnost podílet se na rozjezdu nové pobočky
Moderní pracovní prostředí, parkoviště u pobočky
Příspěvky na penzijní připojištění / životní pojištění
Příspěvek na stravování a stravenky
Slevy na cestování, značkové produkty apod.
Elektřina pro e-vozidla zdarma na parkovišti u pobočky
Možnost využití letního domu firmy v Dánsku (na výlet, dovolenou)
Jazykové kurzy (AJ, NJ, ...)

Informace o náboru

Zaujala Vás naše nabídka? Skvělé, v tom případě neváhejte a zašlete mi svůj strukturovaný životopis v českém, popř. i anglickém jazyce, a to prostřednictvím odpovědního formuláře.

Těším se na Vaši odpověď a přeji krásný den!
Běla

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Doprava, logistika

Máte zkušenost s plánováním materiálu nebo operativním nákupem? Pokud máte zkušenosti z obou oblasti, je to velká výhoda, ale není to podmínka! Není pro Vás problém se domluvit běžnou komunikací anglicky? Chtěl/a byste se případně zdokonalit v anglickém či se učit/zdokonalit také v německém jazyce? Měl/a byste chuť se stát členem mezinárodní letecké společnosti, která bude po Novém roce rozjíždět novou pobočku v ČR a chtěl/a byste se právě Vy podílet na rozjezdu pobočky, nastavováním procesů a různých postupů ihned na začátku? Pak neváhejte a ozvěte se mi! Ráda se s Vámi potkám a pobavím ohledně bližších informací. :)

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

logistika, plánování zásobování a materiálu, nákup, operativní nákup, skladové zásoby

Jazykové znalosti

Český jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Ukončené Bc. vzdělání (obor ekonomie nebo podobné vzdělání)
Praxe na podobné pracovní pozici min. 3 roky - operativní nákup, materiálové plánování
Komunikativní znalost AJ, případně NJ výhodou
Výborná znalost MS Office (zejména Excel)
Týmový hráč, komunikativnost, flexibilita, odpovědnost, samostatnost, dobrý time management, organizační schopnosti

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 4478486  Datum zveřejnění: 6.2.2023  Spodní hranice mzdy (brutto): 40 000 Kč/měsíc