HR specialist - 13. plat - home office

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
České Budějovice, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
dle domluvy

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Budete zodpovídat za nábor na administrativní pozice, komunikovat s vedoucími/manažery jednotlivých týmů, podílet se na onboardingu a školení nováčků.

Pracovní náplň detailněji:
-nábory zaměstnanců (pohovory, komunikace s agenturami, aktivní vyhledávání uchazečů)
-onbodarding
-školení, zajištění lékařských prohlídek pro zaměstnance
-pracovně-právní administrativa (vznik, průbeh, zánik PP,...)
-denní komunikace v angličtině
-reporting

Zaměstnanecké výhody, benefity

- hybridní pracovní doba (3 dny v týdnu možnost home office; 2 dny v týdnu přítomnost v kanceláři)
- možnost vycestování
- stravenky
- dopravné
- sick days
- 5 týdnů dovolené
- plně hrazené jazykové kurzy
- zajištěné parkování v místě výkonu práce

Informace o náboru

Máte praxi v oblasti personalistiky, komunikativní angličtinu a hledáte novou pracovní výzvu?

Poté neváhejte a ozvěte se mi!

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Z důvodu narůstajících projektů hledám pro mezinárodní společnost s pobočkou v Č. Budějovicích posilu do HR oddělení.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

-praxe v oboru personalistiky
-AJ - komunikativní - min. B2 - budete využívat na denní bázi (komunikace s manažery ze zahraničí, vedení pohovorů v angličtině,..)
-ochota učit se novým věcem
-spolehlivost, proaktivita

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 4582598  Datum zveřejnění: 19.5.2023