Inženýr kvality - Přelouč

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Přelouč, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
ihned

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• Analýza příčin a stanovení nápravných opatření u interních i zákaznických reklamací pomocí nástrojů kvality (8D report, 5WHY a další). Management náprav pro sériové vady (NCMR)
• Ve spolupráci s dalšími odděleními provádění kontroly a aktualizace PFMEA k zabránění opětovného selhání
• Na základě změny v PFMEA aktualizace kontrolních plánů
• Kontrola kvality materiálů a komponentů dodavatelů, provádění pravidelných hodnocení kvality dodávek, řešení příčin nekvality a reklamací u dodavatelů i v zahraničí
• Účast na poradách pro zavedení nových projektů
• Správa přidělené dokumentace (aktualizace)
• Spolupráce na zákaznických a interních auditech kvality
• Analýza denních výrobních výkazů (zmetkovitost, chybovost)
• Školení výrobního týmu v oblasti kontroly kvality. Školení nástrojů kvality, kontrolory kvality
• Ve spolupráci s oddělením obchodu, designu a konstrukce – definice standardů kvality a tvorba katalogů vad
• Práce v SAP – různé operace


Požadované zkušenosti:

• Znalost norem EN ISO 13485 a EN ISO 9001
• Znalost nástrojů kvality (5Why, Ishikawa, 8D report)
• Orientace v technické dokumentaci
• Znalost a aktivní využívání MS office balíku
• Soustředěný, spolehlivý a samostatný styl práce
• Aktivní přístup k validačnímu procesu
• Anglický jazyk na komunikativní úrovni (komunikace na denní bázi)
Ochota cestovat (méně než 30% pracovní doby)

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Chemický průmysl, výroba farmaceutických výrobků

Společnost, která je předním technologickým partnerem výrobců originálního vybavení pro moderní zdravotnictví.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Řidičský průkaz

B

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců

Kontakt

Kontaktní osoba: Michaela Höferová
Tel.: +420734444930
E-mail: poslat životopis
ID: 4753288  Datum zveřejnění: 1.2.2024