Specialista podpory prodeje

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Královéhradecký kraj, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Co od Vás potřebujeme:

· komunikační a organizační schopnosti a umět zvládnout víc věcí najednou
· příjemná osobnost, aby zákazníky s Vámi bavilo jednat (nic Vás nerozhází)
· NJ na komunikativní úrovni,
· znalost MS Office
· pečlivost a záliba v administrativní práci
· praxe na podobné pozici

Náplň práce:

· přijímání a zpracování objednávek od zákazníků až po vznik zakázky a výrobků šitých na míru
· účinné řízení a sledování průběhu zakázky k zákazníkovi až po její úplné dokončení
· komunikace se zákazníkem o případných změnách specifikace a dodacích termínech
· spolupráce s obchodními zástupci při přípravě cenových nabídek
· řešení reklamací, včetně přijímání a zaznamenávání do systému, komunikace ve firmě a směrem k zákazníkovi
· pravidelná komunikace se zákazníkem za účelem včasného a kvalitního předání všech nezbytných informací a rozvíjení vztahu, aby byla naplněna naše vize a důraz na "vztahový obchod".

Co Vám za to poskytneme my:

· práci v týmu, který ocení Vaši pracovitost, iniciativu, flexibilitu a pečlivost (společně toho mnoho vyřešíte)
· po zaškolení k dispozici kancelář v Hradci Králové nebo možnost využívat Home Office
· mnoho příležitostí naučit se nové věci
· 5 týdnů dovolené
· 3 dny sick days
· příspěvek na stravování či stravenkovné v hodnotě 80,- /den
· příspěvek na jazykové vzdělávání a 50% na pojištění odpovědnosti vůči zaměstnavateli

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Výrobní firma

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 4763413  Datum zveřejnění: 25.3.2024