Manager, Accounts Receivable EMEA

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
České Budějovice, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• Take the ownership of the Accounts Receivable processes
• Review and validate the work of AR team members, ensure quality and accuracy
• Build relationships with key points of contact across the processes and other functions both within the GBS, wider organization and externally
• Work closely with other GBS managers to implement and standardize processes to ensure maximum efficiencies
• Stakeholder management activity
• Participate actively in GBS governance, at operational level
• Identify problem areas in the process and collaborate to find solutions
• Manage resource allocation in the Accounts Receivable team to ensure efficient/effective resource utilization
• Assist the HR and GBS Director in setting performance measurement procedures for AR employees
• Coach and review team members performance against monthly targets and ensure the accuracy and integrity of the information produced by the team

Zaměstnanecké výhody, benefity

Home office up to 3 days a week
• Annual bonus
• 25 days off
• Fully paid language courses
• Parking possibility
• Meal vouchers & Cafeteria

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

The client is focused on drug delivery, consumer product dispensing, and active material science solutions.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

Ekonomika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatní znalosti

Excel advanced skills (V-Lookup, Pivot Table…) - Pokročilý

Řidičský průkaz

B

Počet let praxe

5

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 4776828  Datum zveřejnění: 5.3.2024