Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní pracovník/ce
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
37 000 Kč/měsíc
37 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co budete dělat:
- Zajišťovat plynulý chod podatelny
- Odesílat a přijímat poštovní a kurýrní zásilky a vést knihy s evidencí těchto zásilek
- Přijímat a distribuovat interní zásilky a tiskoviny pro celou společnost
- Pracovat s frankovacím strojem a interními systémy
- Skenovat firemní dokumentaci
- Komunikovat s kolegy napříč celou firmou
Co potřebujete znát, vědět a mít:
- SŠ vzdělání s maturitou
- Znalost anglického jazyka (pro dorozumění se s AJ hovořícími zaměstnanci a návštěvami a pro porozumění interní emailové komunikaci a školením)
- Příjemné a profesionální vystupování
- Pečlivost a zodpovědnost
- Být týmový hráč
- Praxe na obdobné pozici výhodou
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co nabízíme:
- Zázemí silné mezinárodní společnosti, příjemné a moderní pracovní prostředí
- Přátelský kolektiv
- Práci na hlavní pracovní poměr
- 5 týdnů dovolené a 2 Sick Days
- Benefitní konto (sport, kultura, cestování, vzdělávání, zdraví)
- Dotaci na stravné
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Expandující společnost
Expandující společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4788274
Datum zveřejnění: 19.3.2024
2024-03-19
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepční Společnost: ADECCO spol.s r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 37 000 Kč/měsíc