Inženýr/ka kvality ve výrobní společnosti

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 45 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro společnost, která se zabývá osazováním desek plošných spojů právě hledáme vhodného člověka na pozici Inženýr zákaznické kvality.

Co budete mít na starosti?

  • Sledování a řízení kvality
  • Dohled na zlepšování výrobního procesu a systému kvality a odhalování možných výrobních problémů
  • Spolupráce s nákupním oddělením
  • Pravidelné provádění interních auditů, účast při zákaznických auditech

Co od Vás očekáváme?

  • Min. středoškolské vzdělání v technickém oboru
  • Plynulá angličtina – budete ji využívat na pravidelné bázi
  • Zkušenost se čtením technické dokumentace a s vedením auditů
  • Znalost používání nástrojů pro analýzu a řízení kvality (8D,FMEA, a jiné)
  • Znalost výrobního procesu výhodou

Zaměstnanecké výhody, benefity


  • Flexibilní pracovní doba
  • Možnost Home office, pokud to povaha práce dovoluje
  • Nadstandartně hrazené přesčasy
  • Závodní kantýna na pracovišti (snídaně, obědy)
  • Příspěvěk na stravování v rámci firemní kantýny
  • Elektronické stravenky
  • Půlroční a roční bonusy
  • Multisport karta
  • Dovolená 5 týdnů
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Vzdělávání a rozvoj zaměstnance
  • Cafeteria system

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků

Výrobní společnost zabývající se výrobou elektronických zařízení do automobilového průmyslu.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců

Kontakt

Kontaktní osoba: Martina Smolková
Tel.: +420725426723
E-mail: poslat životopis
ID: 4794579  Datum zveřejnění: 27.3.2024  Spodní hranice mzdy (brutto): 45 000 Kč/měsíc