Systémový administrátor ERP

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Pardubický kraj, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Náplň práce:

• Poskytování technické podpory při implementaci, konfiguraci a udržování ERP a systému MES.
• Diagnostika a řešení technických problémů souvisejících s nasazením a provozem ERP systému.
• Školení a implementace ERP systému pro nové uživatele.
• Spolupráce s týmem dodavatele na identifikaci a opravě softwarových chyb.

Požadavky:

• Technické a logické uvažování, ideálně s IT vzděláním.
• Zkušenosti s databázemi MS-SQL a objektovým programováním v Delphi.
• Znalost Reporting services.
• Schopnost komunikovat v anglickém jazyce.
• Kreativní myšlení a zájem o pochopení fungování věcí.
• Platný řidičský průkaz a praxe v řízení jsou nutností.


Zaměstnanecké výhody, benefity

Co nabízíme?

• Na zaučení budeš mít svého mentora, bez zaškolení tě do vody nehodíme.
• Nabízíme pružnou pracovní dobu (pevná část 9:00 - 14:00 hod.) a občasný home office.
• Možnost stravování za dotovanou cenu ve firemní jídelně.
• 25 dnů dovolené a 3 dny sick day pro zasloužený odpočinek.
• Bezplatná výuka angličtiny nebo jiných jazyků (ŠJ, FJ) v pracovní době.
• Multisport karta pro posilování a relaxaci.
• Přispíváme ti 3% z hrubé mzdy na penzijní spoření.
• Odměna až 10.000 Kč za doporučení nového kolegy.
• K dispozici máš zdarma kávu a čaj v kuchyňce.
• Parkování přímo v areálu firmy a zázemí pro cyklisty včetně zastřešené kolárny a cyklošatny se sprchou.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

elektrotechnický průmysl

Česká firma

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců

Kontakt

Kontaktní osoba: Zdenka Plasova
E-mail: poslat životopis
ID: 4809493  Datum zveřejnění: 16.4.2024