HR admin with German

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Kněžská, České Budějovice 1, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
dle domluvy

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • You will be first point of contact for Customers who seek support on HR topics
  • Answering phone calls and process requests received via ticketing tool which are raised by Employees, Managers, and other internal stakeholders
  • Providing efficient resolution of requests, promptly resolving most requests in first call / emails
  • Analysing requests

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • Home Office (2 days per week)
  • 13th salary
  • Flexible working hours
  • 25 days off
  • Fully paid language courses
  • Sick Days
  • Transport allowance
  • Meal vouchers

Informace o náboru

Do you have experience in HR or customer service? Do you speak German and English?

If yes, don´t hesitate to contact me for more information.

The company is expanding, so we are looking for new candidates to join the HR team!

You will be primarily responsible for providing best-in-class first level of support to HR Customers contributing highly to service satisfaction and the reputation of HR Shared Services Center within the organization.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

The company is expanding, so we are looking for new candidates to join the HR team!

You will be primarily responsible for providing best-in-class first level of support to HR Customers contributing highly to service satisfaction and the reputation of HR Shared Services Center within the organization.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

       •German and English language
​       • Customer oriented
​       • MS Office​

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců

Kontakt

ID: 4827323  Datum zveřejnění: 10.5.2024