Finanční Controller

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Ústecký kraj, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 45 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti


• Reporting a konsolidace dat za jednotlivé výrobní závody

• Sales Controlling

• Správa nákladových modelů

• Vyhodnocování profitability

• Forecasting & Budgeting

• Spolupráce s regionálním týmem v zahraničí

• Samostatné projekty

• Tvorba Ad-Hoc analýz


Zaměstnanecké výhody, benefity


• 5 týdnů dovolené

•  penzijní připojištění

•  Flexi Pass

• Dotované obědy

• Příspěvky na očkování

• Příspěvek na dopravné

• Možnosti občasného  Home Office

• Jazykové kurzy

• Akciový program s možností zajímavého finančního výnosu a další benefity 

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Zaujala Vás pozice? Dejte mi o sobě vědět. Probereme detaily nabídky, případně představím jiné možnosti na trhu práce. Budu se těšit!
V případě Vašeho zájmu pošlete prosím svůj životopis na silvie.vanecek@adecco.com nebo mě v případě dotazů kontaktujte na tel. 734 444 912

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Expert (C2)

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti


• Středoškolské či vysokoškolské vzdělání ekonomického zaměření

•  Zkušenosti v účetní a finanční problematice, controllingu

• Pozitivní a proaktivní přístup

• Analytické myšlení

• Ochota učit se novým věcem

• Angličtina - komunikativní znalost ( spolupráce s kolegy v zahraničí)

• Pokročilá znalost MS Excel

• SAP – výhodou

• VBA, Databáze - výhodou


Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců

Kontakt

Kontaktní osoba: Silvie Vaněček Charalambová
Tel.: +420734444912
E-mail: poslat životopis
ID: 4843351  Datum zveřejnění: 30.5.2024  Spodní hranice mzdy (brutto): 45 000 Kč/měsíc