Máš rád/a práci s čísly, ale nechceš ztratit kontakt s lidmi? Orientuješ se v HR datech, rozpočtech a odměňování, ale zároveň hledáš smysluplnou práci v moderním a přátelském prostředí? Pak čti dál, tohle by mohla být ta pravá příležitost pro tebe!
Co tě na této pozici čeká?
Tvorba a správa odměňovacích systémů: budeš navrhovat strategii odměňování, zohledňující aktuální trendy i potřeby společnosti. Zajistíš výpočty bonusů, přípravu mzdových revizí a navrhneš srozumitelnou komunikaci směrem k zaměstnancům.
HR controlling: budeš analyzovat personální data a navrhovat další postupy na základě faktů a čísel.
Rozpočtování v oblasti HR: plánování FTE a nákladů na zaměstnance v interním systému, včetně pravidelného sledování čerpání.
Reporting a přehledy: pravidelné i ad hoc reporty napříč firmou i skupinou Allwyn, včetně podkladů pro audity či zaměstnanecké průzkumy.
Práce s HR metrikami: navrhování a vyhodnocování KPI, sledování trendů, hledání oblastí pro zlepšení.
Spolupráce na HR projektech: účast na digitalizačních iniciativách, zefektivnění HR procesů nebo tématech jako Gender Pay Gap apod.
Co bys měl/a umět a znát?
SŠ nebo VŠ vzdělání, ideálně se zaměřením na finance, ekonomii nebo personalistiku.
Alespoň 3 roky praxe v oblasti HR controllingu, plánování personálních nákladů, odměňování nebo datové analytiky.
Skvělé analytické dovednosti a orientace v HR systémech.
Zkušenosti s oceňováním pozic a znalost současných trendů v oblasti odměňování.
Výbornou znalost MS Excel (pokročilá úroveň nutná).
Znalost SAP a Success Factors (modul Compensation) výhodou.
Schopnost komunikovat v angličtině (alespoň na úrovni B2).
Logické myšlení, přesnost a schopnost přetavit data v praktická doporučení.
Na co se můžeš těšit?
25 dní dovolené + 5 dnů na regeneraci (Fit days) + narozeninové volno + 2 dny na dobrovolnickou činnost.
Cafeterie v hodnotě 10 000 Kč ročně + příspěvek 2 000 Kč na dopravu.
Příspěvek na Multisport kartu nebo možnost využití firemního fitness (včetně skupinových lekcí).
Stravenkový paušál 70 Kč/den.
3 % z hrubé mzdy na penzijní připojištění.
Možnost vzdělávání a účasti na odborných kurzech.
Dny zdraví – masáže, preventivní prohlídky, fyzioterapie aj.
Mobilní tarif s neomezenými daty, voláním a SMS (i pro soukromé využití).
Přístup k benefitům skupiny KKCG – např. slevy na zájezdy, cestovní pojištění, nákup vozidel aj.
Zaujala tě tato nabídka?
Pošli nám své CV – rádi tě spojíme s naším klientem a představíme ti více podrobností o pozici.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
ID: 5105898
Datum zveřejnění: 24.6.20252025-06-24lokalita: PrahaPozice: HR generalist, Mzdový účetníSpolečnost: ADECCO spol.s r.o.Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.Spodní hranice mzdy (brutto): 70 000 Kč/měsíc