Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky

Zákaznický Servis S NJ
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Jihlava, Jihlava 1, Česko
Jihlava, Jihlava 1, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
dle domluvy
dle domluvy
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Interní zpracování objednávek, sledování termínů objednávek
- Péče o zákazníky v rámci procesu zpracování objednávek
- Sledování termínů zákaznických objednávek
- Zákaznická podpora (cena, dodací lhůty, podmínky,...)
- Vystavování dodacích listů
- Podpora kolegů během celého životního cyklu zákazníka
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Práce ve stabilní mezinárodní společnosti
- 13. plat
- 25 dní dovolené
- Flexibilní pracovní doba
- Možnosti dalšího vzdělávání
- Vzdělávací kurzy / školení
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na penzijní / životní pojištění
- Po zaškolení občasná možnost práce z domova
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Máte praxi v zákaznickém servisu, nákupu, administrativě nebo v obdobném oboru? Máte komunikativní němčinu?
Potom čtěte dále!
Pro mezinárodní výrobní společnost hledáme šikovného kolegu / kolegyni s komunikativní němčinou.
Na této pozici budete působit jako "support" pro výrobní závod / zákazníky v Německu.
Máte praxi v zákaznickém servisu, nákupu, administrativě nebo v obdobném oboru? Máte komunikativní němčinu?
Potom čtěte dále!
Pro mezinárodní výrobní společnost hledáme šikovného kolegu / kolegyni s komunikativní němčinou.
Na této pozici budete působit jako "support" pro výrobní závod / zákazníky v Německu.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Němčina - komunikativní úroveň
- Praxe v oblasti zákaznického servisu, nákupu, prodeje, administrativě,...
- Ochota učit se novým věcem
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 5112558
Datum zveřejnění: 3.7.2025
2025-07-03
lokalita: Jihlava Pozice: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků Společnost: ADECCO spol.s r.o.