Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Office managerka
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Brno, Brno - město
Brno, Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
25.000,- Kč - 35.000,- Kč
25.000,- Kč - 35.000,- Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Zodpovědnost za firemní korespondenci
* Organizace kalendáře
* Komunikace se zahraničními hosty
* Vytváření statistik, tabulek, grafů a dalších podkladů
* Zajištění nákupu kancelářských potřeb
* Organizace kalendáře
* Komunikace se zahraničními hosty
* Vytváření statistik, tabulek, grafů a dalších podkladů
* Zajištění nákupu kancelářských potřeb
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Zázemí moderní společnosti
* Přátelský a vstřícný kolektiv
* Firemní akce
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu práce: Brno
* Přátelský a vstřícný kolektiv
* Firemní akce
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu práce: Brno
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu [email protected]. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním pracovních nabídek. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou. Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním pracovních nabídek. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou. Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Moderní technologická spolenočnost
Moderní technologická spolenočnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
2
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* Vzdělání bakalářského stupně nebo vyšší
* Znalost anglického jazyka alespoň na úrovni B2
* Praxi na pozici asistentky/office managerky
* Pokročilou znalost MS Office
* Příjemné vystupování a vzhled
* Řidičský průkaz skupiny B
* Zaslání aktuálního životopisu s fotografií
* Znalost anglického jazyka alespoň na úrovni B2
* Praxi na pozici asistentky/office managerky
* Pokročilou znalost MS Office
* Příjemné vystupování a vzhled
* Řidičský průkaz skupiny B
* Zaslání aktuálního životopisu s fotografií
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2744128
Datum zveřejnění: 10.1.2017
2017-01-10
lokalita: Brno - město Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25.000,- Kč - 35.000,- Kč