Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Back Office Manager (20.-30.000,-Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Brno, Brno-venkov, Brno - město
Brno, Brno-venkov, Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
20.000,- Kč - 30.000,- Kč
20.000,- Kč - 30.000,- Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* kompletní zodpovědnost za administrativní chod společnosti
* činnosti spojené s personální agendou
* objednávky, fakturace, administrativa spojená se služebními cestami
* komunikace s mateřskou pobočkou v zahraničí
* vyřizování a evidence příchozí a odchozí pošty, e-mailová korespondence
* organizace školení, firemních akcí apod.
* činnosti spojené s personální agendou
* objednávky, fakturace, administrativa spojená se služebními cestami
* komunikace s mateřskou pobočkou v zahraničí
* vyřizování a evidence příchozí a odchozí pošty, e-mailová korespondence
* organizace školení, firemních akcí apod.
Zaměstnanecké výhody, benefity
* velmi zajímavou a pestrou náplň práce
* dlouhodobé uplatnění na samostatné a zodpovědné pozici
* samostatnou kancelář
* týden dovolené navíc
* 13. mzdu
* příspěvek na stravování
* místo výkonu práce: Brno - Modřice
* dlouhodobé uplatnění na samostatné a zodpovědné pozici
* samostatnou kancelář
* týden dovolené navíc
* 13. mzdu
* příspěvek na stravování
* místo výkonu práce: Brno - Modřice
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu [email protected]. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi. Aktuální pracovní nabídky personální agentury práce Advantage Consulting naleznete na: http://www.acjobs.cz/nabidky-prace/. Zde se nabízí práce v Praze, práce v Brně, práce v Ostravě, práce v Olomouci, práce v Plzni, práce v Ústí, práce v Hradci a dalších regionech České republiky. Zašlete nám svůj životopis a my Vás ZDARMA zaregistrujeme do databáze uchazečů o zaměstnání. ZDARMA si také můžete aktivovat službu „AC Pošťák“, která Vám zajistí zasílání aktuálních pracovních nabídek na Váš e-mail, dle Vámi zvoleného regionu, oboru a požadované mzdy. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním pracovních nabídek. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou. Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
Společnost působící ve strojírenství
Společnost působící ve strojírenství
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
Administrativa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Počet let praxe
2
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* zkušenosti na obdobné pozici
* SŠ/VŠ ideálně ekonomického směru
* pokročilou znalost anglického NEBO německého jazyka
* pokročilou znalost MS Office, znalost SAP výhodou
* řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
* SŠ/VŠ ideálně ekonomického směru
* pokročilou znalost anglického NEBO německého jazyka
* pokročilou znalost MS Office, znalost SAP výhodou
* řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2879181
Datum zveřejnění: 10.1.2017
2017-01-10
lokalita: Brno - město Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 20.000,- Kč - 30.000,- Kč