Administrátor objednávek s FJ a AJ

Informace o pracovním místě

  • Místo práce: Praha
  • Nabízený plat (hrubého): 25.000,- Kč - 40.000,- Kč
  • Druh pracovního poměru: plný úvazek

Základní informace

Chcete pracovat v kosmopolitním prostředí velké mezinárodní společnosti? Rádi byste využívaly francouzský i anglický jazyk ve Vašem profesním životě?

V tom případě se těšíme na Váš životopis!

Mezinárodní elektrotechnická společnost s centrem sdílených služeb v Praze hledá posilu do svého týmu na pozici:

ADMINISTRÁTOR OBJEDNÁVEK s FJ a AJ

Náplň práce

  • zodpovědnost za vystavování a zpracování objednávek
  • řešení klientových požadavků
  • zadávání objednávek do interního systému
  • denní komunikace ve Francouzském jazyce
  • dohled nad včasným řešením zakázek
  • administrace objednávek, práce s daty
  • správa databáze
  • pravidelný reporting

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Francouzský jazyk - pokročilou úroveň, C1
  • Anglický jazyk - základní znalosti, A2
  • MS Excel - uživatelskou úroveň (pokročilá výhodou)
  • odolnost vůči stresu a opakujícím se úkolům
  • schopnost samostatného uvažování, pečlivost a preciznost

Nabízíme

  • zázemí nadnárodní společnosti
  • propracovaný systém jazykového a profesního vzdělávání
  • příspěvky na penzijní připojištění
  • příležitost pro absolventy
  • 5 týdnů dovolené
  • flexibilní pracovní dobu
  • stravenky
  • firemní produkty za zvýhodněné ceny
  • teambuldingové akce
  • výhodný telefonní tarif
  • roční bonusy na základě finančních výsledků
  • nové moderní pracovní prostředí
  • pozitivní firemní kulturu respektující pracovníky
  • termín nástupu: 1. 4. 2017 (případně dle domluvy)
  • místo výkonu práce: Praha, metro B (směr Jinonice, Nové Butovice)

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis v AJ ve WORDu na emailovou adresu jobs@acjobs.cz. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.

Aktuální pracovní nabídky personální agentury práce Advantage Consulting naleznete na: http://www.acjobs.cz/nabidky-prace/. Zde se nabízí práce v Praze, práce v Brně, práce v Ostravě, práce v Olomouci, práce v Plzni, práce v Ústí, práce v Hradci a dalších regionech České republiky. Zašlete nám svůj životopis a my Vás ZDARMA zaregistrujeme do databáze uchazečů o zaměstnání. ZDARMA si také můžete aktivovat službu „AC Pošťák“, která Vám zajistí zasílání aktuálních pracovních nabídek na Váš e-mail, dle Vámi zvoleného regionu, oboru a požadované mzdy.

Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním pracovních nabídek. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.

Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Adresa společnosti

Advantage Consulting, s.r.o.
Orlí 708/36
602 00 Brno
http://www.acjobs.cz
Poslat společnosti životopis