Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní pracovník i pro absolventy (20-30.000,- kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Jihočeský kraj, Okres Jindřichův Hradec
Jihočeský kraj, Okres Jindřichův Hradec
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
20.000,- Kč - 30.000,- Kč
20.000,- Kč - 30.000,- Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* komunikace se zahraničními externími přepravci a dodavateli
* dojednávání smluvních podmínek
* zpracování objednávek a vystavování faktur
* sledování toku zboží od nakládky u dodavatele po doručení na sklad
* hlídání skladových zásob
* pravidelný reporting
* dojednávání smluvních podmínek
* zpracování objednávek a vystavování faktur
* sledování toku zboží od nakládky u dodavatele po doručení na sklad
* hlídání skladových zásob
* pravidelný reporting
Zaměstnanecké výhody, benefity
* práci v moderním prostředí
* příležitostnou práci z home office
* jazykové kurzy
* termín nástupu: IHNED (nebo dle domluvy)
* místo výkonu práce: Nová Bystřice
* příležitostnou práci z home office
* jazykové kurzy
* termín nástupu: IHNED (nebo dle domluvy)
* místo výkonu práce: Nová Bystřice
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
velkoobchod
e-shop se spotřebním zbožím
e-shop se spotřebním zbožím
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání
* anglický jazyka na středně pokročilé úrovni (písemná i ústní komunikace)
* MS Office – uživatelskou znalost
* komunikativnost, pečlivost, zodpovědnost
* anglický jazyka na středně pokročilé úrovni (písemná i ústní komunikace)
* MS Office – uživatelskou znalost
* komunikativnost, pečlivost, zodpovědnost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3143505
Datum zveřejnění: 27.7.2017
2017-07-27
lokalita: Jihočeský kraj, Okres Jindřichův Hradec Pozice: Administrativní pracovník, referent, Administrator internetového obchodu, Disponent, Koordinátor, Obchodní referent Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 20.000,- Kč - 30.000,- Kč