Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Pracovník/ce zákaznického centra
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Jihomoravský kraj
Jihomoravský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
26.000,- Kč - 26.000,- Kč
26.000,- Kč - 26.000,- Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Denní komunikace se zahraničními zákazníky
* Spolupráce s ostatními odděleními společnosti
* Administrativní práce spojená s dodávkami zakázek
* Správa dat v interním informačním systému
* Spolupráce s ostatními odděleními společnosti
* Administrativní práce spojená s dodávkami zakázek
* Správa dat v interním informačním systému
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Zázemí silné nadnárodní společnosti
* Velmi dobré mzdové podmínky
* Moderní pracovní prostředí
* 5 týdnů dovolené
* Dotované stravování
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Místo výkonu práce: Břeclavsko/Mikulovsko
* Velmi dobré mzdové podmínky
* Moderní pracovní prostředí
* 5 týdnů dovolené
* Dotované stravování
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Místo výkonu práce: Břeclavsko/Mikulovsko
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
výrobní spoelečnost
výrobní spoelečnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské I. stupně
Vzdělání v oboru
výrobní společnost
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* min. SŠ vzdělání
* Německý jazyk na pokročilé úrovni (denní komunikace)
* Anglický jazyk alespoň na úrovni A2
* Zkušenost ze zákaznického centra nebo výrobní společnosti výhodou (nikoli podmínkou)
* Příjemné vystupování
* Orientaci na zákazníka
* Německý jazyk na pokročilé úrovni (denní komunikace)
* Anglický jazyk alespoň na úrovni A2
* Zkušenost ze zákaznického centra nebo výrobní společnosti výhodou (nikoli podmínkou)
* Příjemné vystupování
* Orientaci na zákazníka
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3181654
Datum zveřejnění: 27.9.2017
2017-09-27
lokalita: Jihomoravský kraj Pozice: Administrativní pracovník, referent, Obchodní referent, Specialista podpory zákazníků Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 26.000,- Kč - 26.000,- Kč