Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Recepční s angličtinou (20-25 000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
20 000 - 25 000 Kč
20 000 - 25 000 Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* zodpovědnost za chod recepce
* administrativní podpora managementu
* plánování a příprava schůzí, konferencí, služebních cest a dalšího
* zajišťování komunikace a firemní korespondence
* správa firemních dokumentů
* organizace kalendářů a cestovních plánů managementu
* administrativní podpora managementu
* plánování a příprava schůzí, konferencí, služebních cest a dalšího
* zajišťování komunikace a firemní korespondence
* správa firemních dokumentů
* organizace kalendářů a cestovních plánů managementu
Zaměstnanecké výhody, benefity
* pracovní příležitost i pro absolventy s krátkou praxí!
* moderní zázemí v centru Prahy
* příjemný a přátelský kolektiv
* příspěvek na stravování
* firemní akce
* místo výkonu práce: Praha
* moderní zázemí v centru Prahy
* příjemný a přátelský kolektiv
* příspěvek na stravování
* firemní akce
* místo výkonu práce: Praha
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce RECEPČNÍ S ANGLIČTINOU? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
úspěšná společnost
úspěšná společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Řidičský průkaz
B
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* nástup IHNED
* výborná znalost českého jazyka, komunikativní znalost anglického jazyka
* komunikační dovednosti a time management na vysoké úrovni
* perfektní znalost MS Office (kancelářský balík)
* zkušenost na obdobné pozice PODMÍNKOU
* kultivované a příjemné vystupování, proaktivní přístup
* řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
* výborná znalost českého jazyka, komunikativní znalost anglického jazyka
* komunikační dovednosti a time management na vysoké úrovni
* perfektní znalost MS Office (kancelářský balík)
* zkušenost na obdobné pozice PODMÍNKOU
* kultivované a příjemné vystupování, proaktivní přístup
* řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3194473
Datum zveřejnění: 21.9.2017
2017-09-21
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Recepční Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 20 000 - 25 000 Kč