Back office specialist Praha

Informace o pracovním místě

  • Místo práce: Praha
  • Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25.000,- Kč - 33.000,- Kč
  • Termín nástupu: 01.02.2018
  • Druh pracovního poměru: plný úvazek

Základní informace

Máte krátkodobou praxi v administrativě v back office nebo končíte školu? Umíte zpracovat jednoduché účetní doklady pro účtárnu? Máte výborné organizační schopnosti a hledáte práci v klidném pracovním prostředí v rodinné firmě?

Pak je tato pozice určena právě Vám!!

Menší česká obchodní společnost s dlouholetou působností na trhu, hledá posilu do svého týmu na pozici:

BACK OFFICE SPECIALIST Praha (25-33.000,- Kč)

Náplň práce

  • zpracování podkladů pro externí účetní (faktury, bankovní výpisy, dobropisy)
  • komunikace s přepravci
  • vyjednávání podmínek s přepravci a plánování přepravy a dovozu zboží
  • příprava kalkulací k došlému zboží
  • řešení reklamací
  • běžná administrativní činnost
  • reporting

Požadujeme

  • min. SŠ vzdělání
  • praxe na obdobné pozici výhodou
  • mírně pokročilou znalost anglického jazyku (zejména psaná forma)
  • zkušenosti s prací v účetním programu ABRA výhodou
  • MS Excel - uživatelskou znalost
  • dobré organizační schopnosti
  • samostatnost, pečlivost, komunikativnost

Nabízíme

  • stabilní práci v rodinné firmě
  • půlroční odměny
  • 4 týdny dovolené
  • stravenky
  • sick days
  • možnost jazykových kurzů
  • nástup možný IHNED (nebo dle domluvy)
  • místo výkonu práce: Praha 4 Podolí

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu jobs@acjobs.cz.Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Adresa společnosti

Advantage Consulting, s.r.o.
Orlí 708/36
602 00 Brno
http://www.acjobs.cz
Poslat společnosti životopis




ID: 3270461   Datum zveřejnění: 9.1.2018   Základní složka mzdy (brutto) a další odměny:   25.000,- Kč - 33.000,- Kč